AnonymDiskusjon Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei. Det har seg sånn at jeg har blitt veldig godt kjent med en jente. Vi ble kjent for rundt et halvt år siden, og jeg hadde på det tidspunktet ingen nevneverdig interesse for henne. Etter det gikk noen måneder, og jeg ble ordentlig godt kjent med henne fant jeg ut at hun er den perfekte jenta for meg, vi har skremmende mye til felles og kommuniserer på et helt eget nivå. Jeg blir varm inni meg hver gang jeg treffer henne, og når vi prater sammen. Hun tar veldig ofte initiativ for å møte meg, og hun har gjort det klart at hun liker å være sammen med meg. Venner av meg sier også at de syns hun virker veldig interessert i meg, men jeg derimot er utrolig usikker. Det hadde vært utrolig trist om forelskelsen ikke er gjensidig, og om det utrolige vennskapet hadde blitt ødelagt av den grunn. Jeg spør derfor dere om råd, noen som har vært i samme situasjon før, og har noen tips? Jeg har utrolig lyst til å åpne meg, og komme til bunns i saken en gang for alle. Jeg hater virkelig å gå rundt å bruke så mange timer daglig på å tenke og dagdrømme om henne, uten å vite at hun føler det på samme måte. Jeg har en veldig kjip følelse inni meg som sier at jeg kun blir sett på som en venn. Første gang jeg er i denne situasjonen, og fy faen for en kjip situasjon. Postet av anonym: 9577bf0e1c147911f5665672231f70bc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Situasjonen er kjent. Gjorde ikke noe mer. ble ikke noe mer. Annbefales ikke. Postet av anonym: 52ffbdc5ccfb5c94d68a03b12081bba6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Så hva vil du anbefale i gjøre? Postet av anonym: 46a09210fb694b8264c39f524d4b8616 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 To useriøse offtopic-innlegg har blitt fjernet fra tråden. Vennligst hold dere seriøse.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Sikeh Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) . Endret 28. januar 2012 av Sikeh Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Hvis det hypotetisk sett viser seg å ikke være gjensidig, og hun kun ser på meg som en venn, hva burde jeg gjøre for å drepe følelsene mine for henne? Det hadde vært veldig surt, da jeg har blitt forelsket Postet av anonym: 46a09210fb694b8264c39f524d4b8616 Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Hei! Jeg var i en liknende situasjon noen år tilbake, hadde ei veldig god venninne som andre venninner sa var interessert i meg, men jeg turte ikke gjøre noe mer. Jeg snakket med hun om det for en stund siden, og hun sa da at hun ville vært åpen for mer om jeg hadde tatt kontakt, da hun, som meg, ikke turte. Nå er jeg sammen med ei anna ei, og har ikke følelser for førstnevnte jente akkurat, men hvem vet hva som kunne skjedd! Mitt tips: Prøv deg! du har virkelig ingenting å tape, og venter du for lenge er det for sent, spesielt om det er ei attraktiv jente det er snakk om. Go for it! EDIT: ikke ta sorgene på forskudd, det er verre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt og se at hun blir sammen med noen andre Endret 9. januar 2012 av Credibility Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Hei! Selv om forelselsen ikke er gjensidig nå, så kan du sørge for å gjøre henne forelsket! Ikke fortell henne hva du føler, vis det. Inviter henne på en film. Dersom hun ikke setter seg inntil deg må du sørge for at hun gjør det! Si f.eks "Hei!? Skal du sitte helt der borte? Nei, kom hit til meg" ellernosåntno. (Sørg for å ha litt lav temperatur i rommet dere skal se film, så hun må sitte helt i armkroken din for å holde varmen ) Når hun sitter i armkroken din, må du inn med litt berøring. Stryk håret henne, klem hun inntil deg osv osv. Når hun ser på deg, se henne tilbake dypt inn i øynene. Les kroppspråket hennes... Hvordan reagerer hun på berøringene dine. Dersom de blir gjengjeld, så må du etterhvert gå for kysset(Du vet når øyeblikket er der)! Enig! Endret 12. januar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå