mikael9711 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvordan får jeg koblet min stasjonære pc til min tv skjerm? :-) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Hvis du puster dypt ut og inn, konsentrerer deg, og yter ditt aller ytterste av innsats, så kanskje du klarer å gi oss LITT mer informasjon hint: hva slags pc, hva slags TV, hva slags kontakter er det på pc og tv? Endret 8. januar 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
Guest_man Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 det går an og bruke den kabelen som går fra PCen til sjermen bare at du kobler den i TVen istedenfor sjermen og til PCen, eller bruke HDMI til USB fra TVen til PCen, håper det hjalp litt Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 HDMI til USB? :S Noe som skurrer oppi hodet mitt der. Altså... ikke noe eksternt grafikkort, men rett og slett streame filmen direkte fra usb til HDMI? Har du link til en slik kabel? Lenke til kommentar
Guest_man Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 HDMI til USB? :S Noe som skurrer oppi hodet mitt der. Altså... ikke noe eksternt grafikkort, men rett og slett streame filmen direkte fra usb til HDMI? Har du link til en slik kabel? enten så lager du den selv ellers sliter du men de aller fleste pcer har jo dvi inngang hvis man skal ha det lettest da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå