RagnarKH Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Uten Tittel Bildet er fjernet. Beskrivelse: Feil: Beskrivelsen må være på minst 30 tegn Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Enkelt, vakkert. Ikke mer å si egentlig.. 4 er. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Obs.. Så litt for sent at du ikke ville ha karakter... Beklager. 1 Lenke til kommentar
RagnarKH Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Takk for det Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Enkelt og fint, herlig tre! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Severdig, enkelt og greit! Likte nyansene i hvitt og grått best! Synes det ble finest med svart bakgrunn...! Og karakter er Mg! Lenke til kommentar
Dompap Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Fantastisk bilde som jeg ikke ser noe jeg ville gjort anderledes på. Klassisk komposisjon. Skogen som trer frem fra tåka i bakgrunnen løfter bilde i mine øyne. Den er med på å bryte opp det hvite og danner en naturlig linje å fra høyre til venstre, mot treet. Jeg liker også at du har overeksponert tåken helt på grensen. Lenke til kommentar
Panama Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Dette er det beste bildet jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg