Gå til innhold

Dine mest awesome CoD øyeblikk!

Anbefalte innlegg

Post deres mest awesome CoD øyeblikk her.

Et av mine skjedde for ca 30min siden. Jeg og en venn joiner en domination på Carbon. Vi kom på forskjellige lag så da tenkte vi at vi skulle booste en MOAB for å trolle. Etter vennen min hadde fått MOABen begynte han å spill sykt bra, og fikk en MOAB til uten å booste. Once in a lifetime?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sånn helt ærlig så er ikke jeg Bf3 fanboy. Jeg siktet heller til Mw3 der, som jeg misliker sterkt. Mw2 hadde jeg det konge i, jeg synes mw2 var grisefett. Elsket kartene og hadde maaaange timer moro med venner både private og public.

Det var stygt av meg å dra Bf3 inn i tråden, så det fyrte opp til fanboyisme. Ikke nok med det, jeg skrev feil også som TheNarsissist nevnte.

Ontopic:

Jeg skulle vise en kompis hvor lett det var å knive i spillet og da hadde jeg 10 knivekills på første forsøk. Det var rimelig flaks og jævlig moro.

Lenke til kommentar

Hehe, er vel like greit å stenge denne tråden først som sist? Er alt for mange BF3 fanboys for at denne tråden får bli i fred.

Synes forøvrig Riot Shield Man klippene på tuben er ganske kule jeg da.

Der har du en av grunnene til at jeg ikke liker COD, riot shields ødelegger, hvem ville løpt rundt med det på slagmarken i virkeligheten?

Lenke til kommentar

Hehe, er vel like greit å stenge denne tråden først som sist? Er alt for mange BF3 fanboys for at denne tråden får bli i fred.

Synes forøvrig Riot Shield Man klippene på tuben er ganske kule jeg da.

Der har du en av grunnene til at jeg ikke liker COD, riot shields ødelegger, hvem ville løpt rundt med det på slagmarken i virkeligheten?

Hehe, er du en av dem som synes det er feil å bruke RPG mot folk også du da kanskje?

Det mest hysterisk morsomme jeg vet om er folk som skriver eller skriker i spillet at folk spiller "feil"...hehe. Ikke gjør ditt, ikke gjør datt for det er "feil". RPG skal brukes på kjøretøy og ikke folk...osv...hehe HYSTERISKT!!! laugh.gif

Ikke camp for det er "feil" og så taper dem og klikker enda mer i vinkel...happy times hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...