Chillin123 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Post deres mest awesome CoD øyeblikk her. Et av mine skjedde for ca 30min siden. Jeg og en venn joiner en domination på Carbon. Vi kom på forskjellige lag så da tenkte vi at vi skulle booste en MOAB for å trolle. Etter vennen min hadde fått MOABen begynte han å spill sykt bra, og fikk en MOAB til uten å booste. Once in a lifetime? 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Må vel være 16 killstreak med kniv, teamdeathmatch på nuketown. levde en god stund på den Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-163290 Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 Når jeg avinstallerte COD og installerte Bf3! 20 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Må vel være da jeg fikk 2 nukes i mw2 på en match med domination. Endte vel noe som 70 kills og 2 deaths. Og dette var uten å booste Lenke til kommentar
spamex Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Når jeg fikk 30 killstreak med nesten bare headshots, dette er selvfølgelig på Cod4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Når jeg avinstallerte COD og installerte Bf3! Kunne ikke sakt det bedre selv:) Cod er en lekeplass der man løper rundt med flagg og leker mens bf er et bedre krig spill:) Endret 23. januar 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Når jeg fikk 30 killstreak med nesten bare headshots, dette er selvfølgelig på Cod4 Da* Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Når jeg avinstallerte COD og installerte Bf3! Ditto Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Er vel de gangene jeg har fått MOAB uten å være klar over at jeg har gjort det såpass bra. Og... Da jeg instalerte MW3 og sluttet med B-marathon-F3 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Når jeg avinstallerte COD og installerte Bf3! WOW!! Du er så kul altså! 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Kjøpte i går xbox med mw3. + survival mode og missions - elendig online. Trenge brett der utviklerne har satt inn mest mulig for å ligne en labyrint - bare kaos i online. Fikk ingen krigfølelse Ikke verdt pengene.... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Når jeg avinstallerte COD og installerte Bf3! WOW!! Du er så kul altså! tja, Fakta er ganske kult. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hehe, er vel like greit å stenge denne tråden først som sist? Er alt for mange BF3 fanboys for at denne tråden får bli i fred. Synes forøvrig Riot Shield Man klippene på tuben er ganske kule jeg da. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Sånn helt ærlig så er ikke jeg Bf3 fanboy. Jeg siktet heller til Mw3 der, som jeg misliker sterkt. Mw2 hadde jeg det konge i, jeg synes mw2 var grisefett. Elsket kartene og hadde maaaange timer moro med venner både private og public. Det var stygt av meg å dra Bf3 inn i tråden, så det fyrte opp til fanboyisme. Ikke nok med det, jeg skrev feil også som TheNarsissist nevnte. Ontopic: Jeg skulle vise en kompis hvor lett det var å knive i spillet og da hadde jeg 10 knivekills på første forsøk. Det var rimelig flaks og jævlig moro. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hehe, er vel like greit å stenge denne tråden først som sist? Er alt for mange BF3 fanboys for at denne tråden får bli i fred. Synes forøvrig Riot Shield Man klippene på tuben er ganske kule jeg da. Der har du en av grunnene til at jeg ikke liker COD, riot shields ødelegger, hvem ville løpt rundt med det på slagmarken i virkeligheten? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hehe, er vel like greit å stenge denne tråden først som sist? Er alt for mange BF3 fanboys for at denne tråden får bli i fred. Synes forøvrig Riot Shield Man klippene på tuben er ganske kule jeg da. Der har du en av grunnene til at jeg ikke liker COD, riot shields ødelegger, hvem ville løpt rundt med det på slagmarken i virkeligheten? Hehe, er du en av dem som synes det er feil å bruke RPG mot folk også du da kanskje? Det mest hysterisk morsomme jeg vet om er folk som skriver eller skriker i spillet at folk spiller "feil"...hehe. Ikke gjør ditt, ikke gjør datt for det er "feil". RPG skal brukes på kjøretøy og ikke folk...osv...hehe HYSTERISKT!!! Ikke camp for det er "feil" og så taper dem og klikker enda mer i vinkel...happy times hver gang. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Derfor spiller jeg på servere med en del regler Rpg, eller rakett prosjektiler etter min mening skal brukes mot kjøretøy, luftfartøy eller bygninger. Mortar brukes for å gi dekningsild i ett område. Lenke til kommentar
Hatland87 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Fikk en min første ACE nettop Ganske så gøy, har ikke spilt så mye SnD før men er blitt hekta no! http://www.youtube.com/watch?v=TExwMsmGCqU Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hold bf3 ute, denne tråden er ikke for MW3 men for cod spill generellt. Skjønner ikke hvorfor folk skal sammenligne mw med bf serien hele tiden, de er jo en helt forskjellig spillopplevelse. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Her er eit morosamt klipp frå ein SND runde eg spelte for ei stund sidan. Eg berre skaut på ei tilfeldig tønne, og då denne eksploderte rauk ein av spelarane på motstandar laget i det. :-) http://youtu.be/lrJFu48mjso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå