cool_boy Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 har denne cpu'n og har klokket til 3 ghz nå,men greier "bare" å nå 3,06 om jeg ikke øker(eller et hakk) volten med standard intel cooler..vil jeg kunne nå mye høyere om jeg bytter ut kjølern mot en zalman 700cu(eller hva den heter) eller en slk 900..? forresten max load temp ligger på ca. 60c(ved 3 ghz) hvor mye kan jeg regne med å få ut av den? og hvor stor ytelses forskjell er det på de to kjøleløsningene? forsvarer slk900 prisen den koster? hvor mye bedre kjøler disse i forhold til standard? håper på svar her i varmen Lenke til kommentar
smoke Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du hadde vertfal fått ned tempen Bytta til en zalman 700aøucu tempen gikk ned fra 60load til ~51grader. kan henne du ville klart og komme litt høyere Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Sitter her med to stk ,den ene en 2,4 som kjører 3,5 stabilt den andre en 3,0 som kjører 3,67 Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 snekker'n åssen kjøling? og åssen volt kjører du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå