randome Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei, satt akkuratt opp CrossfireX med et 4870x2 og ett enkelt 4870 har satt alle viftene på max og GPU viftene er på max når jeg spiller. (Høres ut som ett fly som tar av ) er dette for høyt? de går ikke noe særlig høyere men har sett den som er på 111 grader der nå oppe på 116, da var det sikkert over 30 grader på rommet her Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Sett det enkjernede kortet i toppen. Er det mulig å sette kortene lenger unna hverandre? Gjør det! Dette er litt over hva du kan kalle sunt for grafikkort, over 100C under jevnlig drift er ikke helt bra, særlig når vifta er på 100% Lenke til kommentar
randome Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Takker. Catalyst sier at den kun er på 86 grader på det varmeste under spilling (har dual-monitor), er denne mer til å stole på eller? Og den ene 4870 har kun 512mb minne mens 4870x2 har 2gb (altså 1gb på core?) leste ett sted at da vil jeg bare kunne bruke 512 per core når jeg har ett slikt setup, Vil dette være veldig negativt for ytelsen tror dere? jeg er usikker på om jeg i det heletatt får mer ytelse av å kjøre crossfire (vet heller ikke om spillet er velidg optimalisert for CF (SWTOR)) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Du vil 512MB VRAM effektivt ja, det er nok en stor stopper. Hadde stolt mest på MSI Afterburner eller HWMonitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå