bubba96 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Hallo! Vi skal ha ein prøve eksamen og den går ut på at vi skal presentere ein presentasjon med info om emne vi har trekt. og det eineste som stod på lappen vi trekte var: Smykke av plast. Eg hadde vore uendlig takksam vist du kunne poste all kunnskap du har om "smykke av plast" Det er ikkje så mykje å gå på, men kankje du kan forklare hvordan eg skal utdjupe meg i det og hvordan eg får en innholdsrik og ikkje minst gøyal og spesiell presentasjon! Mvh Bubba Endret 8. januar 2012 av bubba96 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvilket fag er det snakk om? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Tror ikke å søke det der på google hjelper særlig egentlig. Lenke til kommentar
hvafaen Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 enig. Her gjelder det å tenke kreativt. Hvordan produserer man plast-smykker? Hva er ulempene/fordelene ved støping kontra forming ved smykke produksjon? Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Hvilket fag er det snakk om? Naturfag sry, glemte å skrive det i innlegget. og Selfølgeleg har eg allerede søkt på google -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå