Superkonge Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Leser litt motstridene innlegg om Simens M55`s muligheter for kobling til PC. Kan noen gi meg et eksakt svar på om d går ann? Kan dere også si meg den billigste webshopen som selger m55 uten abn. Jeg vet om prisguiden, men den har med så få butikker. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 du kan koble den til pcen via datakabel. www.mpx.no er jo ganske billige. 1750,- tror jeg det var Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Jeg finner bare en kabel som går til c55 og s55, men ikke til m55. Kan noen gi meg en link til hvor man finner kabel til m55? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det er akkurat den samme kabelen. Lenke til kommentar
beh Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det kan jo være fordi at M55 ikke var ute når de laget kabelen (pakken, specs og sånt). Nye MT55 som ikke er utviklet/produsert av Siemens har egenkontakt uten mulighet for data om jeg har forstått alt riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå