msvar Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Hei! Er på utkikk etter en ny sykkel, og håpet noen kunne guide en amatør litt i riktig retning. Ser etter en doning som triller bra, er tight og fin nok til å gi masse sykkelglede. Kommer nok til å sykle mest på asfalt, men vil også kunne sykle tur med bikkja i maridalen. 50/50 asfalt og grus. Funker altså dårlig med en racer, men heller en hybrid av noe slag. Hva bør jeg se etter, og hvor? Regner med jeg bør kunne gjøre en rimelig god deal hvis jeg kjøper nå. Villig til å betale rundt 10 000,- , og håper på å få uforskammet mye for pengene Anyone? PS. Må kjøpe fra butikk. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 8. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2012 Hei! Er på utkikk etter en ny sykkel, og håpet noen kunne guide en amatør litt i riktig retning. Ser etter en doning som triller bra, er tight og fin nok til å gi masse sykkelglede. Kommer nok til å sykle mest på asfalt, men vil også kunne sykle tur med bikkja i maridalen. 50/50 asfalt og grus. Funker altså dårlig med en racer, men heller en hybrid av noe slag. Hva bør jeg se etter, og hvor? Regner med jeg bør kunne gjøre en rimelig god deal hvis jeg kjøper nå. Villig til å betale rundt 10 000,- , og håper på å få uforskammet mye for pengene Anyone? PS. Må kjøpe fra butikk. Se om du kan finne en cyclocross pent nedsatt fra i fjor. De er ideelle for ditt formål (Forutsatt at du er komfortabel med smalt styre), og dempegaffel trenger du ikke for grus og asfalt. Ulempen er at det ikke selges mye av de i norge, så å finne rimelige overliggere kan være kilent. Helst vil du ha en med skivebremser, men det er ikke absolutt nødvendig. Spinn har ført noen CX sykler fra vipera som kan treffe ditt budsjett. CX5 er å foretrekke og burde kunne forhandles ned til 10K (15K villedene) om de har noen overliggere fra i fjor. Kjøp med et par marathon winter så kan du komme deg på veien med en gang også ;-) Lenke til kommentar
msvar Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Dro rett på spinn i går og la til side en cx5. Du får ringe dem og kreve provisjon. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 10. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2012 Dro rett på spinn i går og la til side en cx5. Du får ringe dem og kreve provisjon. Takk for hjelpen! Gratulerer med ny sykkel. For inspirasjon: http://youtu.be/UNbEX7zVxk8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå