Gå til innhold

BYGGE PC BUDSJETT CA 40 000

Anbefalte innlegg

Jeg satser mine penger på troll.

Hva mener dere med troll?

At du rett å slett juger eller prøver å lure oss, har fått 6ere i mangen fag og har ikke fått noen penger eller fordeler med det. Det vill bare gi han urealistiske verdier og kanskje begynner han å jukse fordi han får masse ekstra greier.

Endret av Stalthy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet hva og trolle betyr ;) meb jeg vant i lotto :DD 2.3 mill :DD

gratulerer! Men ehh, hva med å fjerne gjeld, svømmebaseng, hus, bil og sånt, pcen er utdatert om et par år ;)

og siden du visste hva trolle er hvorfor sa du : hva mener dere?

Endret av Stalthy
Lenke til kommentar

gratulerer! Men ehh, hva med å fjerne gjeld, svømmebaseng, hus, bil og sånt, pcen er utdatert om et par år ;)

Detta er andre gangen jeg har vunnet på lotto, så jeg har ikke noe gjeld, banken har gjeld til meg!

Detta er andre gangen jeg har vunnet på lotto, så jeg har ikke noe gjeld, banken har gjeld til meg!

Lenke til kommentar

donere litt til meg? :D

Men hva med ny bil, hus, båt. men bare lurter hvorfor? fordi du kan bruke 10 k kjøre alt på maxi 3 år så fortsatte, en pc til 40k i dag kan brukas i 6 år

Lenke til kommentar

Du er for liten til å spille lotto.

nå begynner jeg å lure på om det er du som troller? eller bare strøk i 2. klasse matte

hvis sønnen hans er 12 år, så må jo han være over 18...

Sønnen hans er ikke 12 år. Om sønnen hans var 12 år ville han ikke fått en 5'er i norsk, da han ville gått på barneskolen hvor en ikke får karakterer. I tillegg hinter skrivemåten, oppførselen og tankegangen til trådstarter at han er langt i fra 18 år; jeg tipper 15.

Lenke til kommentar

Du er for liten til å spille lotto.

nå begynner jeg å lure på om det er du som troller? eller bare strøk i 2. klasse matte

hvis sønnen hans er 12 år, så må jo han være over 18...

Sønnen hans er ikke 12 år. Om sønnen hans var 12 år ville han ikke fått en 5'er i norsk, da han ville gått på barneskolen hvor en ikke får karakterer. I tillegg hinter skrivemåten, oppførselen og tankegangen til trådstarter at han er langt i fra 18 år; jeg tipper 15.

Uansett så er det mange som er 12 år og går på ungdomskolen!!!! jeg var 12 år når jeg gikk i 8 klasse....

Og du har rett jeg er 15 år :p

Lenke til kommentar

Uansett så er det mange som er 12 år og går på ungdomskolen!!!! jeg var 12 år når jeg gikk i 8 klasse....

Og du har rett jeg er 15 år :p

Du var 12 da du begynte i 8. klasse, men var du 12 gjennom hele skoleåret? Alle 12åringene har nå blitt 13.

født den 24 desember, så jeg var 12 i et halvt år.. men det er sant det, er ingen 8 klassinger som er 12 år lenger

Lenke til kommentar

Så det var derfor du brukte så mange smlilier, men suprise, om du har en konto med over 100k på den så må du ha en forsørger av staten, siden "banken står i gjeld til deg" og du har så mye penger.

jau du er under 18år, du får ikke penga, foreldra får det ;)

Endret av Stalthy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...