Gå til innhold

Hjelp til å finne en god nett og musikk mobil

Anbefalte innlegg

Hei :)

Treng ny mobil i og med at min Samsung Jet mer eller mindre er pensjonert...

Og har problem med valg av mobil som ikke er så alt for dyr, de eg kommer til å bruke den mest til er nettsurfing og musikk, spill og slikt er ikke så viktig. Det er et stort plus om den har en skjerm som tåler litt i og med at det ofte er nøkler og penger og slikt i samme lomme, har opplevd at på den gamle mobilen min så blei bilde tilslutt veldigt dårlig pga mange små riper i glasset..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil ha en telefon som tåler litt ville jeg heller gått for Motorola Defy+, da dette er eneste hardingtelefon (meg bekjent) med en godkjent oppløsning på skjermen.

Ellers ville jeg anbefalt Galaxy S2, den gir deg virkelig mye for pengene, og er også en telefon som tåler en god del.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en telefon som tåler litt ville jeg heller gått for Motorola Defy+, da dette er eneste hardingtelefon (meg bekjent) med en godkjent oppløsning på skjermen.Ellers ville jeg anbefalt Galaxy S2, den gir deg virkelig mye for pengene, og er også en telefon som tåler en god del.

Den er ganske hardfør ja. Tviler på at den tåler mindre enn disse tøffingmobilene, både mtp støt, og riper i skjermen. Forskjellen går nok på vanntoleranse, og at hardhausene er sertifisert for røft bruk. Det er ikke S2, den er bare godt bygget, og det kombinert med lav velt sørger for at den tåler mye.

Lenke til kommentar

Det enkleste er vel å ikke legge penger og nøkler i samme lomme:)det vil bli riper i skjermen over tid uansett..har hatt S2 i ca 8 mnd..har kun fått noen små riper i skjermen..og den har smakt på litt asfalt og noen betong gulv:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva med Galaxy Note? En generelt dyr telefon, men er vert det ;)Stor skjerm, godt kamera og fantastisk brukeropplevelse :)

Glasset er også forsterket, men usikker på om det tåler like mye som S2, xcover og defy/+ :(

Noen som vet angående dette? Note=gorilla glas? :)

Lenke til kommentar

Uten å snakke på vegne av andre, kan ihvertfall jeg underskrive på at Note er en tank av en mobil. Den er godt skrudd sammen, og glasset er veldig solid. Den har landa flatt med skjermen i asfaltenen 3-4 ganger, og jeg har bare en knøttliten ripe som man kun legger merke til om man leter etter den.

Den er dog ikke like solid som S2, da den veier en god del mer. Dette er vanskelig å gjøre noe med.

Men alt i alt, en solid telefon :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...