breiviko Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei Dette er første gangen jeg er på dette forum Har en Laptop som ikke har TV out men ønsker å koble den til en TV. Finnes der en (bærbar) måte å gjøre det på? Er dette kortet mulig å bruke til det - (Fra - PCutstyr varenr 12781000) "Billionton PC-Card DVD/MPEG-2 Bærbart" Type II PCMCIA Card compatible with Zoomed-Video standard Operating voltage: 5V MPEG-1 and MPEG-2 video and audio Fully compatible with CSS Decryption and Region Code Macrovision 7.0 with NTSC or PAL output Stereo audio output SP/DIP 6 channel output ( optional ) Analog stereo ( 2 channels ) for ZV interface Karaoke mode Support S-Video output LSI Logic chipset MVH Ola Vil det si at jeg ikke kan vise Powerpoint presentations på TV? Lenke til kommentar
connect Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 "Support S-Video output " Ja, men jeg har en mistanke om at du bare ka vise film på tv, ikke windows med applikanskjner... men vet ikke da Lenke til kommentar
vaernes Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har også intrykk at man bare får vist DVD fra et slikt kort. Det finnes bokser som gjør om signalet fra vanlig skjerm til tv. Har ikke linken her, fordi jeg ikke sitter på min pc. Runar V Værnes Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 ..fordi jeg ikke sitter på min pc. Runar V Værnes Det gjør heldigvis ikke jeg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå