importViking Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei, Jeg vil kjøpe meg en sparkstøtte. Kanskje mest kjente merke er Norax og alle butikker her i område har denne Rapp i butikken. Når jeg spørre de bare svar: "den er beste" Kanskje riktig, men Norax har også denne Tarzan og Nansen. Jeg kan ikke finnes eneste forskjell mellom Rapp og Nansen, men Tarzan har ner jern i konstruksjon. Naturligvis har jeg fant allerede dn andre merke også; den Finske Esla, sees ut som denne Rapp, og Espegård har en Tarzan imitasjon. Hvem har erfaringer hva forskjell er mellom denne modeller i bruk? Hva er pro's og con's Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har ennå tilgode å se en spark gå i stykker av normal bruk, så kan vanskelig se for meg at behovet for Tarzan-modellen er særlig stort. Eneste problem jeg har hatt med slikt er rustne meier, men der har modellvalget mindre betydning. Det produseres også en kuriositet av en nyvinning: http://www.industrien.no/regionalt/ostlandet/article291543.ece In other news: http://www.youtube.com/watch?v=1UjDQCqAcDE Lenke til kommentar
importViking Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Takk for svar. moro denne film I dag kjøpte jeg en Rapp. Må monteres det morgen, og den....jeg må finnes ut hvordan det bremse Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Bremse gjør du ved å sette en fot i bakken. Eller begge. Lenke til kommentar
importViking Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Takk igjen! I dag trenger jeg ingen bremser hele tid: 30 cm nysnø. :D Så ingen sparkstøtte noe. Kan ta flere dagen for jeg skal/kan prøve, men jeg skal kommer med en tilbakemelding hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
importViking Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Hei Euklid. Igjen takk for hjelp. Alt gå bra met spark! ( også bremse :!: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå