Miss Photography Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Waterdrops Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har kjøpt meg makrolinse og har vært ute og testet det. Makro var vanskeligere enn jeg trodde så her må det øves:) Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Flotte farger og former! Kanskje litt mye støy, å fått det helt rent / smooth hadde vært kult, men veldig fint. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Greit forsøk dette! Macro er ikke så enkelt nei. Øvelse gjør mester... Prøv å komme enda litt nærmere og ikke ha med altfor mye i bildet kanskje..! 3'er! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Synes bildet ditt ble fint, ganske stort motiv, men det er områder helt i fokus spredt omkring på strået og det likte jeg.. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Makro er vanskelig. Jeg holdt på å 'tørne' den første uken. Dette er ikke noe dårlig forsøk men kanskje en mindre blender ville hjelpe. Dråpen er jo helt superskarp. Ville ha vurdert å kutte litt på sidene. Du kan jo prøve det. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Takk for tips:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Tusen takk:) Koselig at du likte bilde mitt:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Takk,karl-ivar:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg