Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Samme her egentlig men med gammel vane blir det til at man spiller med achi i bakhodet Om det ødlegger spille opplevelsen ? Helt klart Helt enig. Tror det hjelper om man spiller på flere plattformer og får både 360 Achievements, Trophies og Steam Achievements. Til slutt driter man i hele greia. Før fikk jeg kun trophies og jeg var alltid opptatt av å øke scoren. Nå som jeg også spiller 360 og en sjelden gang Steam kjenner jeg at jeg driter litt i hele greia. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tror ikke det finnes mange som gidder å spille igjenom exs guitar hero metallica 5 ganger :!: Det har jeg gjort, blir samme med world tour men er det verd det nei :!: Varierer med spill liker å ha 3 stk helst lange som jeg skifter mellom (nå wrc2 gh world tour og kinect fitness evolved 1) med forskjellige sjangre ellers går jeg lei fort.. funker Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Aldri vurdert å gå ut å treffe folk en gang i blant? Trodde aldri jeg skulle si dette, men du spiller rett og slett litt for mye. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jobber hver dag så det er bare en relaxing hobby, begynte med at en på vennelista på live i 2007 sa at han og jeg lå ganske høyt på my gamer card net (r.i.p) i norge rundt 20 av da 4000stk. Så i 2010 kom jeg opp på 3plass i norge av 6000stk men aldri number 1 på den lista :!: Nå er det bare casual spilling Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Skal du spille gamle CoD spill kjøper du CoD 1, 2 eller 4 isteden... på PC. MS og Activision er grådige. Kjøp spillet fra Amazon.co.uk til 78 kr. på pc er de eneste spilla som er morsomme l4d2 og counter strike. Why bother kjøpe nye CoD spill even. Er ikke værd å bruke båndbredde på å laste ned crappet heller. helt enig, black ops sugde og mw3 har jeg ikke fått spilt enda. Endret 8. januar 2012 av MorganGaming Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Cod er som et energy radio hit, blir drit lei fort 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Haha! Hvor er liker knappen Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Samme her egentlig men med gammel vane blir det til at man spiller med achi i bakhodet Om det ødlegger spille opplevelsen ? Helt klart når jeg fikk xboxen min var jeg "NEED MOAR ACHIEVEMENTS" det første året. etter det bare spilte jeg og tenkte ikke mer på de. Haha! Hvor er liker knappen det er den runde plus knappen rett over multisitat. 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 driter man penger så kjøper man spella på games on demand, bryr man seg litt om økonomien så kjøper man dem på amazon.co.uk eller lignende. 2 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 driter man penger så kjøper man spella på games on demand, bryr man seg litt om økonomien så kjøper man dem på amazon.co.uk eller lignende. tenker mye på økonomien jeg, men det hender det er noen varp der som TDU2 og halo reach. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 driter man penger så kjøper man spella på games on demand, bryr man seg litt om økonomien så kjøper man dem på amazon.co.uk eller lignende. Hvordan blir frakta fra amazon? Må man betale toll over 200 kr og den slags? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Samme her egentlig men med gammel vane blir det til at man spiller med achi i bakhodet Om det ødlegger spille opplevelsen ? Helt klart når jeg fikk xboxen min var jeg "NEED MOAR ACHIEVEMENTS" det første året. etter det bare spilte jeg og tenkte ikke mer på de. Haha! Hvor er liker knappen det er den runde plus knappen rett over multisitat. Haha, følte meg litt noob nå ja Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 driter man penger så kjøper man spella på games on demand, bryr man seg litt om økonomien så kjøper man dem på amazon.co.uk eller lignende. Hvordan blir frakta fra amazon? Må man betale toll over 200 kr og den slags? Ja det er toll over 200kr men frakta er gratis hvis det koster mer en 15pund 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) ikke toll men moms. følg denne tråden for gode tilbud. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=884664&pid=18814150&st=2420entry18814150 Endret 10. januar 2012 av 530XD Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 12. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2012 Samme her egentlig men med gammel vane blir det til at man spiller med achi i bakhodet Om det ødlegger spille opplevelsen ? Helt klart når jeg fikk xboxen min var jeg "NEED MOAR ACHIEVEMENTS" det første året. etter det bare spilte jeg og tenkte ikke mer på de. Haha! Hvor er liker knappen det er den runde plus knappen rett over multisitat. Haha, følte meg litt noob nå ja hvem gjør ikke det en gang iblant? da fikk jeg endelig tid til og dra på gamestop. jeg gikk litt berserk for og si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå