MorganGaming Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 heisann! hvorfor er mw2 så dyrt på xbox live games on demand? jeg synes 400 kroner for et så gammelt spill er litt mye. kan hende jeg har puttet dette i feil kategori, ikke bli sur på meg! takk for svar! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Regner med det er så enkelt som at spillet fremdeles selger ganske greit, så derfor er prisen tilsvarende. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 MS og Activision er grådige. Kjøp spillet fra Amazon.co.uk til 78 kr. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Flott service men for dyrt for spill psp go gikk under med sonys pris setting på dowload spill så kansje det virkelig er for tidlig med bare downloads only på en konsoll? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Flott service men for dyrt for spill psp go gikk under med sonys pris setting på dowload spill så kansje det virkelig er for tidlig med bare downloads only på en konsoll? Digital fremtid kan reise for alt jeg bryr jeg. Pris er viktigst, og der kommer ikke den digitale modellen til å hjelpe, snarere tvert imot. PSP Go gikk under fordi den var altfor dyr. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Var kurrant priset men når spillene fra soy kosta altfor mye ble det doomed fra dag en . Husker gamstop City cyd trondheim sa de kun solgte 1 :!: Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 heisann! hvorfor er mw2 så dyrt på xbox live games on demand? jeg synes 400 kroner for et så gammelt spill er litt mye. kan hende jeg har puttet dette i feil kategori, ikke bli sur på meg! :ptakk for svar! Skal du spille gamle CoD spill kjøper du CoD 1, 2 eller 4 isteden... på PC. MS og Activision er grådige. Kjøp spillet fra Amazon.co.uk til 78 kr. Why bother kjøpe nye CoD spill even. Er ikke værd å bruke båndbredde på å laste ned crappet heller. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Var kurrant priset men når spillene fra soy kosta altfor mye ble det doomed fra dag en . Husker gamstop City cyd trondheim sa de kun solgte 1 :!: Kostet ikke Go 2500 da den kom ut? Og grunnen til det var at retailerne ville tjene penger på selve maskinen siden de ikke kunne det på spillene. Folk tenker ikke på hva spillene koster når de kjøper en konsoll. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tror de fleste psp go kjøperne var klar over spille kostnadene mot umd versjonen i butikk. Men enig at pris aspektet 2500 kr var høyt noe å sonys vita sliter med salg atm med samme situasjon Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tror de fleste psp go kjøperne var klar over spille kostnadene mot umd versjonen i butikk. Men enig at pris aspektet 2500 kr var høyt noe å sonys vita sliter med salg atm med samme situasjon Det er jo en råtten overprising av de norske retailerne, PS3 og Vita koster begge $249 i USA, mens PS3 koster 1800 i Norge og Vita 2500 i Norge. Jeg kommer hvertfall ikke til å kjøpe til den prisen. Og Vita har jo faktisk grensesprengende maskinvare, noe Go ikke hadde. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nei samme her en hånhold bør koste mindre en en stasjonær konsoll Blir bare et leketøy for meg samme som 3DS som jeg allerede har Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Nei samme her en hånhold bør koste mindre en en stasjonær konsoll Blir bare et leketøy for meg samme som 3DS som jeg allerede har Problemet med 3DS er vel at grafikken ikke er stort bedre enn PSP fra 2004(en del bedre fillrate er vel det 3DS kan skilte med). Dessuten lanserte jo Nintendo den konsollen til $249 og den solgte vel svært lite utenom de første uken. Dessuten vet alle med PSP at en analogspak er verre enn ingen. Et sånt system vil jeg ikke ha igjen. Endret 8. januar 2012 av Samaritan Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Forferdelig analog stikke på 3DSn får frampe i tommeln på mario kart Psp sin analouge var helt jævelig (pardon my expresion) gta spillte jeg litt på systemet men herre gud ustyrbart. vurdere en windows 7 mobil selv men lurer virkelig om jeg gidder å spille på en tlf :!: Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Forferdelig analog stikke på 3DSn får frampe i tommeln på mario kart Psp sin analouge var helt jævelig (pardon my expresion) gta spillte jeg litt på systemet men herre gud ustyrbart. vurdere en windows 7 mobil selv men lurer virkelig om jeg gidder å spille på en tlf :!: PSPen sin analog er vond ja, men overlevde jo noen konsollporter. I små porsjoner går det bra. Mobilspill med skjerm utelukker jeg alle slags spill hvor mer enn en knapp/gesture er involvert. Forferdelig upresist og uvant. Dessuten er spillutvalget mildt sagt elendig. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg antar du ikke har bodd i Norge så fryktelig lenge, så jeg rettet litt for deg. Velbekomme! Flott service men for dyrt for spill psp go gikk under med sonys pris setting på dowload spill så kansje det virkelig er for tidlig med bare downloads only på en konsoll? Flott service, men for dyrt for spill. PSP Go gikk under med Sonys prissetting på download-spill, så kanskje det virkelig er for tidlig med kun downloads på en konsoll? Var kurrant priset men når spillene fra soy kosta altfor mye ble det doomed fra dag en . Husker gamstop City cyd trondheim sa de kun solgte 1 :!: Var kurrant priset, men når spillene fra Sony kostet alt for mye, var det doomed fra dag én. Jeg husker at GameStop City Syd, Trondheim sa de kun solgte 1. Tror de fleste psp go kjøperne var klar over spille kostnadene mot umd versjonen i butikk. Men enig at pris aspektet 2500 kr var høyt noe å sonys vita sliter med salg atm med samme situasjon Jeg tror de fleste PSP Go-kjøperene var klare over spille-konstnadene mot UMD-versjonen i butikk, men jeg er enig i at pris-sjiktet 2500 kr var høyt, noe også Sony Vita sliter med angående salg, som har samme situasjon. Nei samme her en hånhold bør koste mindre en en stasjonær konsoll Blir bare et leketøy for meg samme som 3DS som jeg allerede har Nei, samme her, en håndholdt bør koste mindre enn en stasjonær konsoll. Det blir bare et leketøy for meg, samme som 3DS, som jeg allerede har. 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ingen problem med antall wp7 spill ute nå har økt utrolig det siste året men har egentlig aldri likt mobil spilling i utgangspunktet greit med en boost i achivment scoren som er 217565gs atm men får se Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ingen problem med antall wp7 spill ute nå har økt utrolig det siste året men har egentlig aldri likt mobil spilling i utgangspunktet greit med en boost i achivment scoren som er 217565gs atm men får se Antallet er ikke problemet, kvaliteten er. En dag vil du også gå lei av Achievements Bare vent. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Mulig det eneste fordelen at jeg får spillt utrolig mange forskjellige spill good or bad trenger ikke tripple a titler for å kose meg har spillt mange b spill som jeg har likt godt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Mulig det eneste fordelen at jeg får spillt utrolig mange forskjellige spill good or bad trenger ikke tripple a titler for å kose meg har spillt mange b spill som jeg har likt godt Huff da. Foretrekker å spille et bra spill med null Chievos/Trophies enn et dårlig med mange. Ærlig talt bryr jeg meg ikke lengre. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Samme her egentlig men med gammel vane blir det til at man spiller med achi i bakhodet Om det ødlegger spille opplevelsen ? Helt klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå