AndyLonn Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Har en løsning til dere folkens, dette har blitt nevnt flere ganger andre steder men dette fikk jeg til å virke selv på søndags kveld, såg meg rett og slett lei av Microsoft sin policy Gå til Unblock-us.com meld dere på trial, totalt kommer denne tjenesten til å koste deg 5 dollar i måneden, Herifra kan dere velge å enten: stille pcen bak unblock-us, Xboxen, eller hele nettverket, jeg valgte sistnevnte og via kånemor sin Xbox konto som ikke har vært gold aktivert fikk jeg lastet ned Netflix, For å få enn netflix konto lagde jeg meg ett virtuelt kreditt kort fra Entropay (fungerer fint og er ikke svindel slik jeg først antok. Jobber nå med å få Indie games på xboxen, regner med å få dette til snarest Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Spørsmålet er om MS er generøse nok til å gi oss dette: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg syns faktisk det var imponerende. Som resten av det MS viste mtp. Kinect i går kveld. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det var kanskje imponerende, men det var først og fremst en chill syretripp. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Glad jeg er en aktiv kinect bruker Elsker inovative motion gaming som faktisk trener kroppen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Har en løsning til dere folkens, dette har blitt nevnt flere ganger andre steder men dette fikk jeg til å virke selv på søndags kveld, såg meg rett og slett lei av Microsoft sin policy Gå til Unblock-us.com meld dere på trial, totalt kommer denne tjenesten til å koste deg 5 dollar i måneden, Herifra kan dere velge å enten: stille pcen bak unblock-us, Xboxen, eller hele nettverket, jeg valgte sistnevnte og via kånemor sin Xbox konto som ikke har vært gold aktivert fikk jeg lastet ned Netflix, For å få enn netflix konto lagde jeg meg ett virtuelt kreditt kort fra Entropay (fungerer fint og er ikke svindel slik jeg først antok. Jobber nå med å få Indie games på xboxen, regner med å få dette til snarest Intriguing ... ! Skal teste dette idag. Har eigen gateway til XBOX360 som eg brukar for å leggje til pakketap og lagg (for å gjere MW3 mogleg å spele.. (!)). Kan leggje inn DNS tenarane der. Gledar meg til å teste dette idag. Skal teste den tenesta di idag, og sjå om UFC appen på XBL fungerar. Er stort sett kun den tenesta eg verkeleg kunne tenkt meg. Edit: la til DNS tenarane til Unblock-us, og då fungerte videoar frå hulu.com. Endret 11. januar 2012 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Funker som bare det med unblock us. Da funker netflix på alle enher også. Xbox play! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Funker som bare det med unblock us. Da funker netflix på alle enher også. Xbox play! Endra du oppsettet rett på XBOXen, eller la du DNS til på ruteren i nettet ditt? Einaste eg vil skal fungere er UFC. Og det har eg framleis ikkje fått til. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Helt feil siden norge ikke har en dedikert you tube kanal på nett får vi ikke you tube appen i norge ... sikkert med opphavs rett av innhold som noen ganger popper opp på you tube med pcn Men har you tube fra us markedplace Vi får Youtube, tar bare litt lenger tid enn planlagt Lenke til kommentar
samco Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Bare å last den ned fra us marked place easy Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Har dere ikke youtube på pc eller mobil ? Skulle vel holde i massevis. Men om dere tenker prinsipp så ser jeg det jo. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Tenker på prinipp.Har jo andre ting til og bruke youtube. Men er ikke det som er greia. Greia er at vi ikke får det vi betaler for i grunn.. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Man får det man betaler for. I norge tillbyr dem de og de tjenestene for den summen. I andre land andre tjenesrer og andre summer. Slik er det med det meste. Om du har mobil abn fra tn så tillbyr de tjenester til en pris i norge mens samme abn koster mye mindre i et annet land. Bredbånd i norge koster en sum, samme firmaet serverer trippel linje til samme prisen i naboland. En ny bil med ok utstyr koster gjerne 600 000 i norge, mens samme bilen med maks utstyr koster det halve i et land ikke langt fra norge. Skatten du betaler eller dine foreldre. Når det kommer til helsetjenester, utstyr køer og behandling, ikke der en gang får man det man betaler for. Man kan fortsette i det uendelige, så når man da sloss foe youtube som man får både på data tv og mobil, ja glem ikke nettbrett så virker det en smule ... dumt? Endret 10. februar 2012 av Solosuper 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du har mange gode tilbakemeldinger der. Jeg har i grunn ikke noe og si tilbake annet enn jeg forstår hva du mener. Men som mange, ink meg tenker. Vi får ikke youtube, heller ikke tv kanaler. Musikk som kan lastes ned osv i Norge. Der andre land har dette fritt. Lag en US konto, se hvor mye som ligger der. Alt fra demo til tv kanaler. Sport osv osv. US Xbox Live koster vel det samme som her i Norge. Kansje mindre. Dette har jeg ikke sjekket opp så nøye. Lønnen i Norge er bedre enn USA for mann i gata. Så ting går i grunn opp i opp. Men det handler vel mye om at vi som et lite Land blir glemt og ikke lagt merke til. Tar du det, med at andre land har mer og bryne seg på. Blir folk oppgitt.. Jeg liker Live, alltid digget det. Selv om det koster penger. Jeg er for at det skal koste penger. Vi har en strålende service som sjeldent kobler seg ut. Eller har problemer. Men det er bare det lille ekstra jeg vil ha. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Bare å last den ned fra us marked place easy Har gjort det for lenge siden, tenkte på for de som ikke gidder, så kommer det, en vakker dag Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Men det er bare det lille ekstra jeg vil ha. Alt det ekstra koster også ekstra, det som er noe å ha uansett... men det er enkelt å få alt sammen med en US-konto og dns-tjeneste som unblockus Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har dere ikke youtube på pc eller mobil ? Skulle vel holde i massevis. Men om dere tenker prinsipp så ser jeg det jo. Hadde jo vært flott å få youtube på TV uten å koble til PC. Og dette er ikke noe US-ekslusive ting. Dette er ting som folk i UK og Tyskland har tilgang til. Mistenker at det bunner ned i EU-regler som gjør at Norge og andre "selvstendige" land må ha spesialbehandlig, noe som ikke lønner seg for MS. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Skjønner ikke helt det, Armageddon. Hvis den dritbillige Blu-ray spilleren min kan ha en Youtube-app, så bør vel 360-en også kunne ha det? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 «Særnorske regler»? Hvor tar dere dette fra? Grunnløse spekulasjoner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå