Rolf Kristensen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Mørke skyer over Tofte.... Bildet er fjernet. Beskrivelse: ..og ingen røyk fra pipene til Sødra Cell. På grunn av fulle lagere måtte driften innstille 16 desember, og de ansatte måtte ut i permiteringer. Situasjonen er mye av den samme som i 2008, da stod fabrikken i til sammen tre måneder, mange er spente på om det blir lenger eller kortere denne gangen. Mange fastboende og eiere av fritidsboliger som ikke er avhengig av fabrikken nyter situasjonen med frisk luft og ingen støy. En sak har alltid minst to sider. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Et godt bilde dette RBK og en god beskrivelse av situasjonen på Tofte, Som du sier så har en sak alltid to sider, men man kan ikke sole seg til lykke. Får håpe fabrikkene snart er på bena igjen og Tofte samfundet i sitt vante gjenge. Ha en fin søndag. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ok følgebilde til historien om situasjonen rundt Sødra Cell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg