Gå til innhold

Skurrelyd ved spilling av Battlefield 1942


Anbefalte innlegg

Har et lyd-problem ved spilling av Battlefield 1942. Lyden varierer fra å være helt fin til å plutselig begynne å skurre veldig mens jeg spiller. Har prøvd å justere lyd-innstillingene i spill-innstillingene m.m. uten hell. Har ikke disse problemene ellers f.eks. i andre spill. Bruker Windows XP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og din hardware er? Greit å vite hva du bruker om man skal stille en diagnose.

 

Selv hadde jeg dette problemet før, med mitt A7N8X Deluxe hovedkort. Jeg bruker det integrerte lydkortet, og skurringen var helt brutal innimellom. Nå er det imidlertid lenge siden jeg har hatt problemet, det skyldes kanskje at jeg har oppdatert drivere.

 

Så, driveroppdatering er en mulig løsning. en annen er å se på hvilke codecs du har installert. Andre som har slitt med dette har løst problemet sitt ved å fjerne alle codec-pakker de har installert, for så å være mer kritisk ved valg av nye slike.

Lenke til kommentar
AMD?? Det pleier å være kilden til lydproblemet i BF1942. Forbanna drittprosessor!
Har du prøvd Prozak? Forskellene mellom AMD/Intel vedrørende lyd er lik null :o Eller tenker på på buggen med A7N8X DX og skurring i BF? Dette var en driverfeil som er rettet opp i.

 

Intel har en fordel på AMD. Større minnebåndbredde på RAM`en, og derfor raskerer RAM. Om dette er værd prisforskjellen, ikke for min del :shrug: Jeg er overbevist at skjermkortet er det aller viktigte. Sparer man 1000-1500 på AMD, og bruker de pengene i tillegg på Skjermkort, det er en mye bedre deal :wink:

 

Og ikke prøv å komme med noe piss som at Intel er mer stabil enn AMD. Det er lenge siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...