tomsi42 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Itte trø på graset ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Den var god - en morsom observasjon! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Litt av et program som gjorde den nysådde plen om til nynedsnødd plen! Ikke så mye å få ut av dette ellers uten å vite mer om hva slags etterbehandling osv.... ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Litt av et program som gjorde den nysådde plen om til nynedsnødd plen! Ikke så mye å få ut av dette ellers uten å vite mer om hva slags etterbehandling osv.... ! Det er for meg å vite, og dere å lure på Neida, det er faktisk hverken så veldig mystisk eller spennende. Jeg bruker i dag Bibble 5 som mitt bildebehadnlingsprogram. Men om noen dager blir det offetnliggjort at Corel har kjøpt Bibble (noe "alle" mer eller mindre allerede vet). I den forbindelse har jeg fått tak i den nye versjonen som lanseres om et par dager. Og dette er resultatet av mine undersøkelser ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg