AndersT2 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har gjerne lyst til å kople til hode telefoner til PCen, når jeg vil spille, men andre syntes det blir litt høyt. Men jeg vil gjerne beholde mine høytalere. Jeg har Creative Soundblaster Audigy 2. Er det nok forsterker kraft i utgangen på kortet slik at jeg kan sette på en splitter av signalet, eller må jeg ha noe annet, har ikke volum kontrol på hodetlf, men det går greit. Ellers så har jeg en Hodetlf utgang på Medie XP Pro modulen til hovedkortet, men den kan bare koples på lyd delen på HK og ikke på soundblasteren, så det funker ikke. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Går fint med et "y-ledd" Bruker dette selv Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 hvordan går det da med høytaler gjenkjenningen i windows? jeg har ett 5.1 anleggg, men når jeg kobler til headsettet på center høytaleren så stiller windows den til 2.1/2 speakere automatisk, tror ikke dette skjer hvis jeg bare bruker 5.1 settet... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 først så må du vel kople hodetelefonene til venstre og høyre front, i center så blir det vel ikke bra.. Og det tar vel kun ett par sekunder å bytte fra 5.1 til 2.1, enten igjennom kontrolpanel eller creative sin EAX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå