spissmus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Etter mye søk og lesing på nettet sliter jeg med å finne en løsning (om det i det hele tatt finnes en) Specs Asus 6950 2gb i7 2600 Corsair HX 650W DDR HyperX 16gb Corsair SSD Force 3 60gb Dell 2410 1920x oppløsning Batman Arkham City kjører jeg uten problem. Furmark kan stå å gå lenge uten noen issues. BF3 krasjer etter noen minutters spill. Den kjente "bf3.exe has stopped working". Er dette hardware relatert eller er det problem med software, bf3 eller drivere. Har oppdatert alt av drivere til skjermkort etc. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) * Bios på hovedkort / skjermkort. * Kjørt minnetester på minnet ? * Hva med drivere til lyd-kort og nettverkskort ? * Prøvd et annet nettverkskort (hvis du har to på hovedkortet f.eks) * Prøvd et USB-headset som lydkort ? Endret 9. januar 2012 av Topguy Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Gjør som DICE. Sitt på henda og vent på at ting skal fikse seg selv. Det KAN være noe galt i din ende, men det er minst like sannsynlig at det har noe med andre enden å gjøre (Origin, Battle Log eller selve klienten). Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Jeg fikk en runtime error med BF3 i dag, og BF3 krasja. Ikke noe jeg er vant til å få. Årsak ukjent. Eneste årsak jeg kunne tenke meg er at jeg hadde oppdaterte noe i Win7 i timene før (vill gjetning fra min side selvfølgelig). Er nysgjerrig på å få vite hvor mange ganger BF3 har krasja for trådstarter. Endret 10. januar 2012 av Decoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå