lpdevold Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Der Baldur's Gate møtte Midtens rike. Les hele saken Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Interessant artikkel. Vet du hvor jeg kan skaffe meg spillet på kinesisk? Eventuelt på internett, eller i Kina? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 http://www.amazon.com/Prince-Qin-Pc/dp/B000068XO7 - men vet ikke om installasjonspakken inkluderer kinesisk språk. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Fin artikkel om deler av industrien jeg ikke vet noe om. Hørte ikke noe som helst fra dette spillet når det var aktuelt, så selv om det dukket opp i vesten kan ikke markedsføringen ha vært noe særlig? Endret 8. januar 2012 av Wrathmont Lenke til kommentar
Bestviteren Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Husker jeg sank mye tid inn i dette spillet på nittitallet, kanskje det er på tide å se om jeg klarer å fulføre det denne gangen. Endret 8. januar 2012 av Bestviteren Lenke til kommentar
lpdevold Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Interessant artikkel. Vet du hvor jeg kan skaffe meg spillet på kinesisk? Eventuelt på internett, eller i Kina? Prøv her (kinesisk Amazon). Litt styr å betale hvis du er i Norge, om du er i Kina skulle det gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå