incom1337 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Har stalka rundt på forumet her i en god stund nå for å finne ut hvilke deler som passer best for meg som gamer i en ny PC. Har satt sammen en oppsett her og lurte på om noen kunne tatt en titt og fortalt meg om evt. forbedringer jeg kunne gjort. Kommer ikke til å drive med overklokking og ja, 500GB er nok for meg sammen med en SSD! Planlegger å kjøpe inn dette samtidig som 7970 slippes på mandag! Vurderer også skjermer. Har landet på XL2420T så langt, men hvis noen har forslag til andre gode gaming skjermer som kanskje er litt billigere, tas det imot med glede. Budsjett inkl. skjerm er på rundt 15/16K På forhånd, takk Endret 8. januar 2012 av incom1337 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei 1) Minnet du har valgt er unødvendig dyrt. Corsair XMS3 og Kingston HyperX er rimeligere (og like gode). 2) SSD'en du har valgt ut er for det første fra forrige generasjon og for det andre fra OCZ.Det har vært store problemer med kontrolleren som OCZ benytter seg av. Crucial m4 er langt mer stabil. (3)) Om du er helt sikker på at du ikke skal overklokke kan du kjøpe en låst prosessor, og dermed spare inn en 100-lapp. Men det er greit å ha muligheten til å overklokke om et par år, når i5'en begynner å henge litt etter. -Deluze 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Håper du har planer om å stå opp tidlig eller døgne natt til mandag. For det blir nok vanskelig å få tak i et 7970 på mandag. HD 7970 er heller ikke det kortet du kjøper med mindre du ønsker å ha det aller beste inntil Nvidia lanserer et bedre kort. Du får absolutt ikke mye ytelse for pengene ved å kjøpe et 7970 Ellers legger jeg meg på hva Deluze sa. Endret 8. januar 2012 av arni90 Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 når kan jeg realistisk sett forvente og kunne få tak i 7970? har et 5770 jeg evt kan sette inn mens jeg venter. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) når kan jeg realistisk sett forvente og kunne få tak i 7970? har et 5770 jeg evt kan sette inn mens jeg venter. i morgen fra klokken 00:00:00 til 00:00:10 Endret 8. januar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 når kan jeg realistisk sett forvente og kunne få tak i 7970? har et 5770 jeg evt kan sette inn mens jeg venter. Mandag om nettbutikkene har fått det inn og du henter det på lagerhenting fra komplett/lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå