Peroy Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Designtelefonen Rhyme vil nok få mange tilhengere, men ikke nødvendigvis bare på kvinnefronten. Test: HTC Rhyme Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 funker screenshot med alle mobiler som har den nyeste oppdateringen? i mitt tilfelle htc wildfire s. kan dere lage en guide på hvordan man tar skjermbilde på forskjellige mobiler i samme slengen? Lenke til kommentar
jrsteen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 "Problemet er jo at du da ikke kan høre på musikk fra telefonen samtidig (som du bruker lysamuletten)" For en merkelig innvending. Dersom du spiller musikk på mobilen hører du jo naturlig nok når noen ringer deg, eller du får melding i ørepluggene. Følgelig er det rimelig innlysende for de fleste at amuletten er ment å bli brukt i tilfeller hvor man ikke hører lyden telefonen lager - i øreplugger eller ikke. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva faen skjer med bilde nr 7? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fikk denne mobilen til jul er egentlig storfornøyd. Ladekrybba er genial. Mye lettere enn å fomle med ledninger og styr. "Amuletten" aner jeg ikke hvor jeg har gjort av. Den ligger innerst i en skuff eller noe. Totalt ubrukelig gimmick. WiFi-problemet er ikke noe stort problem for jeg visste ikke om det før jeg leste det her. Og mobilen min er konstant tilkoblet wifi. En ting jeg likevel finner irriterende er at den slår på blåtann hver gang jeg legger den i krybba. Sikkert pga. høyttalerdelen. Men den slår ikke av blåtann når jeg tar den ut igjen. Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det skal tydeligvis ikke mye til for å bli kalt 'design'telefon... 2 Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det skal tydeligvis ikke mye til for å bli kalt 'design'telefon... Nei det er helt rett det, enhver telefon har ett design. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor ofte har man bruk for en sånn krybbe, nei du kan få bedre mobiler til 1500kr mindre. Begynner å forstå hvorfor htc sliter om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg