kristofo Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Er det noen som har erfaringer med denne skjermen? Altså en Fujitsu Siemens 19" LCD X19-1 Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Så også på denne - den er jo skummelt billig. Men heller ikke så mye dyrere i fastpris. Kommer an på hva du skal bruke den til - tror ikke den er spesielt egnet til spill og video. Var et par erfaringer i Prisguiden og de var ikke spesielt positive til spilling ihvertfall. Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg vurderer å kjøpe LCD og Samsung sin 191T er jo den jeg har mest lyst på. Men så ser jeg jo at det kommer opp en del andre forslag her som BenQ og nå Fujitsu sin. Prisen har jo en del og si og da kom jo fujitsu sin godt ut men det er jo ikke så veldig stor forskjell mellom fastpris og tilbudspris. Det jeg er mest intersert i er å se tester av denne skjermen. Vel er prisen viktig men ikke så viktig hvis det går ut over kvaliteten. Har lett på nettet men har ikke funnet noen tester. Noen andre som har funnet det? Mvh Kenneth Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 den har 25ms forsinkelse og skulle da være mer enn god nok til video, i spill som f.eks UT2k3 og andre 3d spill hvor man snur seg fort vil man nok merke litt lagg Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Er det noen som har erfaringer med denne skjermen? Altså en Fujitsu Siemens 19" LCD X19-1 Jeg har hatt denne skjermen i litt under et halvt år nå og jeg har ingenting negativt å si om den. Jeg har to av denne og ingen av de hadde noen døde pixler. Jeg kan heller ikke se noen tendens til ghosting i det hele tatt, verken når jeg ser filmer eller spiller spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå