Populært innlegg Dermex Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) hallo, jeg er en 17 år gammel gutt. det var en kveld for ca 3 dager siden. jeg var hos en god kompis, og vi satt og spilte data, jeg ble veldig tissetrengt. så jeg gikk ned på do for å sleppe ut trykke. toalettet var ikke låst, så jeg tenkte selvfølgelig ikke at det var noen der inne. så når jeg kom inn på toalettet så jeg moren hans i dusjen(meget MILF må jeg si) hun sa: ''hva gjør du her?'' med en veldig opphissende stemme. jeg visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre så jeg sto bare der og stammet mens jeg så på hennes bløte vagina. gidder ikke forklare det dypere, men hun la ihvertfall ann på meg og vi ente opp med og ha sex. så hørte jeg et bank på døra. ''er du snart ferdig på do? du har hvert her i en evighet!'' jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. så sa bare moren til kompisen min. ''han har gått hjem! la meg får være på do i fred og ro'' etterpå klarte jeg og snike meg ut og komme meg hjem. Dagen etterpå fortalte kompisen min til meg at han hørte stønne lyder fra moren sin på badet. og han sa at han så far sin komme hjem litt senere på kvelden. Og han lurte på om moren var utro. har alltid vert erlig med kompisen min, men vet ikke helt om jeg klarer og fortelle hva som hente. hva skal jeg gjøre? skal jeg fortelle det til han? og håpe på at han tilgir meg? HVA VILLE DU GJORT??!! :S Endret 8. januar 2012 av Dermex 27 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Well put! Ville hvertfall ikke fortalt det til han. Men det er nå meg. Endret 8. januar 2012 av Camorack 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Thitorkin Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 trollscore 62 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Samle hele familien, ja, og ta gjerne med din egen også. Stek vafler, kok kaffe - sleng på ett par brus - og bus ut med historien. Det er mitt råd til ts. Post gjerne bilder i etterkant! Lenke til kommentar
Roshi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Samle hele familien, ja, og ta gjerne med din egen også. Stek vafler, kok kaffe - sleng på ett par brus - og bus ut med historien. Det er mitt råd til ts. Post gjerne bilder i etterkant! Kunne blitt starten på en norsk versjon av en fantastisk dårlig reality serie. Noe jersey shore greier. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jepp, "reality" med ekstrem høy "popcornfaktor" Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) The real quesion her er jo: pulte du ho før du tisset, eller tisset du først og så pulte ho? Endret 8. januar 2012 av Carlgutt 34 Lenke til kommentar
Populært innlegg Macklemore Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 Eller tisset du inni henne? jeg har vanskelig for å tro på dette 24 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 curb your enthusiasm! Lenke til kommentar
Populært innlegg krizkriz Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 Gratulerer! Du er nå den nye faren til kompisen din. Du kan bruke det til din fordel. 22 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bare si til kompisen din at hun sikkert koste seg med en dildo eller noe. Ingen tjener på at du forteller noen om noe. 9 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du kan nå bli stefar til din kompis 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 jeg sto bare der og stammet mens jeg så på hennes bløte vagina 18 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du kan nå bli stefar til din kompis jeg bare håper at han brukte kondom,eller så risikerer han å bli gravid i ettertid. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Du kan nå bli stefar til din kompis jeg bare håper at han brukte kondom,eller så risikerer han å bli gravid i ettertid. Det håper jeg inderlig ikke.. Endret 8. januar 2012 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Du kan nå bli stefar til din kompis jeg bare håper at han brukte kondom,eller så risikerer han å bli gravid i ettertid. Det håper jeg inderlig ikke.. Nja,denne dokumentaren med Arnieboy viser jo at det er mulig... http://www.imdb.com/title/tt0110216/ 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Dette er jo så åpenbart trolling x) Leste en nesten prikk lik "trollehistorie" for et år tilbake på dette forumet. Er det mulig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg