steffenag97 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg vet ikke om dette er i riktig tråd, men jeg lurer på om det går ann å skjele med vilje uten at det er medfødt eller ødelegger for synet. Flere jeg kjenner kan skjele når de vil, og jeg tenkte det ville vært veldig kult... Søkt opp men finner ikke noe om hvordan man skjeler annet enn innover. Vil kunne ha ett øye i "midten" mens det andre går utover... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Innover er lett, for da kan du bare fokusere på et objekt til det er nærme nok. Utover trenger du firedimensjonale objekter å trene deg på! --- Alternativt kan du ta en finger foran hvert øye, og fokusere på hver av dem med hvert øye, stirre slik at hjernen din bare ser en finger, og så sakte, sakte ta fingrene vekk fra hverandre mens øynene dine svir jævlig fordi det er en totalt uvant bevegelse. Lenke til kommentar
steffenag97 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Tusen takk for svar skal prøve Lenke til kommentar
_arn Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Skulle likt å se deg trene på 4-dimensjonale objekter, Red Frostraven! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå