Gå til innhold

Problemer i Skyrim

Anbefalte innlegg

Har spilt ca 45 timer nå og har fått noen problemer.

Først skjedde dette:

Lydia forsvant med en del stash.

Det skjedde mens jeg holt på med companions quest og hun fosvant helt plutselig, og har ikke etterlatt andre spor enn att senga hennes i Breezehome fremdeles er owned.

Har sett at det er et vanelig problem men litt irriterende.

Det andre problemet mitt er verre.

På en annen companion quest skal jeg drepe en drage sammen med han som begynner på t. Vi reiste til stedet hvor vi skulle drepe dragen, men dragen bare fløy forbi.

Markøren på questen sto bare å pekte over bakken. Så jeg fant en bue å skøyt på dragen, da angrep den og vi drepte den. Men ingen quest completed. Så reiste jeg til der det sto dragen skulle være, som var et stykke fra der markøren viste, og fant et word of power. Stedet fikk cleared på kartet.

Masse quest og tull etterpå og ny drage fantes ved markøren. Drepte denne også, men får ennå ikke kompleted oppdraget. Og jeg blir ikke kvitt han dusten som følger etter meg. Irriterende! Kan det ikke komme en patch som fikser dette?

Har selvfølgelig lagret over så har ingen save å gå tilbake på.

Spiller på ps3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første problemet ditt tror jeg er ganske vanlig. Noe som funket for meg var å waite 1 uke på spillet. Prøv å få en annen companion som feks han buemesteren i riverwood til å følge deg, og vist det er noe som er feil vil han si: There is already someone following you eller noe. Denne "buggen" er vært vanlig.

Lenke til kommentar

Ja har forstått at det er en vanelig bug. Mens jeg lette etter svar så jeg også at mange hadde problemer etter at de hadde giftet seg med henne. Men det har ikke jeg gjort.

Skal prøve å vente en uke. Vet noen når dragene respawner? Er det en spill måned eller no? Irriterende når questen går ut på at han på t ikke har sett en drage og derfor vil være med meg å drepe en, mens utenfor Jorrvaskr ligger det et stort dragesjelett og han har vært med meg å drept 4 andre drager allerede. Håper det ordner seg hvis den dragen vi skal ta respawner.

Lenke til kommentar

Ja har forstått at det er en vanelig bug. Mens jeg lette etter svar så jeg også at mange hadde problemer etter at de hadde giftet seg med henne. Men det har ikke jeg gjort.

Skal prøve å vente en uke. Vet noen når dragene respawner? Er det en spill måned eller no? Irriterende når questen går ut på at han på t ikke har sett en drage og derfor vil være med meg å drepe en, mens utenfor Jorrvaskr ligger det et stort dragesjelett og han har vært med meg å drept 4 andre drager allerede. Håper det ordner seg hvis den dragen vi skal ta respawner.

Lenke til kommentar

Sist jeg var forbi var det en drage nær svindlers den. Den dragen er i nærheten av quest pila, selv om questen heter at jeg skal drepe dragen på toppen av fjellet.

Dragen ville uansett ikke anngripe meg så det hjalp ingenting. Skrev mail til utviklerne og fikk til svar at de beklaget at jeg hadde problemer med spillet og at de hele tiden jobbet for å fikse det.

Og nå som jeg har gjort noen quests i markarth med en korrupt silver hand osv. Så fikk jeg vaktene etter meg. Og da ble farkas også sur på meg. Og han kan ikke drepes. :(

Lenke til kommentar

Eneste andre valget jeg har er å gå ifengsel.

Noen som vet hvordan farkas reagerer da?

Har lest at det er sånn oppdraget skal gå for seg. Men farkas er jo ikke mulig å bli kvitt.

Jeg ville heller ikke bli noen tyv, jeg ville heller drept hele tyvpakket i riften men det gikk heller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller ikke bli noen tyv, jeg ville heller drept hele tyvpakket i riften men det gikk heller ikke.

Drit i moral og gjør de questene! Mye gode quests og stilig armor å skaffe seg der. Historien tar også en litt uventet vri som du garantert ikke hadde ventet deg.

Hvis du spiller på PC så er det også mulig å teleportere til Lydia. Måten du gjør det på er nevnt i denne tråden en side eller tre tilbake.

Lenke til kommentar

Denne tråden har ikke flere sider, og jeg spiller på ps3.

Men har lest at du da også kan bruke konsollen til å fikse dragon seekers questen.

Jeg tenke at etter at jeg begynte på tyv questen så fikk jeg for første gang assasins og banditter etter meg. Jeg så for meg at jeg kunne redde riften, og farkas minner meg jo hele tiden på at jeg er så "honorable" annenhvert sekund,

Men da blir det thief quest neste.

Men jeg har ikke fått noe mere quest fra greybeards. Trodde det var hovedquesten? Kan det være farkas sin feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...