BirgerCaC Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg vil ikke kalle piss for avføring Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg vil ikke kalle piss for avføring Muligens litt feil benevnelse der ja. Alt som kommer ut av kroppen, kan man si. Blod, spytt, urin, drit, spy w/e. Samme søla. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 d var et OT innlegg fra min side, men like sant som tittelen! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg kan i grunn ikke skjønne at det er noen som syntes at det er ekkelt å høre at jenter pisser Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Personlig har jeg ikke noe imot det. Mindre fristende er det hvis en jente jeg ikke kunne falle for jeg må høre på. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Jeg kom plutselig over denne sangen, som kan streames (pun!) fra linken: http://picosong.com/kbL5/ Og da kom jeg plutselig på denne tråden. Tekst: i can't tell if you don't know or you don't care that you leave the bathroom door ajar when you excuse yourself the only thing i hear is the leaking of your parts i can hear you pee rolling like a sea suddenly I somehow lost the mood tacky and it's rude baby can't you just be more discreet first i hear the rush then i hear the flush maybe you could close the door and not embarrass me I can hear you pee Endret 24. desember 2013 av Tåkelur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg