Mr.M Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 jenter kan tisse lenger enn gutter (?) Så ei på nettet, det var sikkert 5 meter 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Jenter fiser og bæsjer normalt sett ikke. Det er først når kommer inn i helsetjenestene(sykehjem, avlastninger, sykehus etc) at de får den egenskapen. Når jenter er friske, fiser eller bæsjer de ikke. Så enkelt og greit er det. Noen jenter tisser, men det er bare unntaksvis. Javel så fint da Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878 1 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Jeg kunne ikke brydd meg mindre verken den eller den andre veien tror jeg. Så hvis kjerringen sitter på dassen og spruter ut diaré mens fiselydene sprenger som russiske håndgranater, så hadde ikke du gjort deg noen grumse tanker som "det blir ihvertfall ikke anal i kveld"? edit: quote. Endret 11. januar 2012 av Adulf Ordtitter 4 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hadde følt meg langt tryggere på å kjøre litt anal og analingus dersom hun først tømmer siloen. Og rengjør pittelitt etterpå, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Hadde følt meg langt tryggere på å kjøre litt anal og analingus dersom hun først tømmer siloen. Og rengjør pittelitt etterpå, selvfølgelig. Jeg hadde gitt hun driteforbud på tre dager før jeg hadde kjørt anal hvis jeg var bevisst på at hun hadde hatt avføring. Tanken på å treffe bæsj med penisen... Not rly my thing. Endret 12. januar 2012 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ekkelt å høre på at jenter tisser --> Analsex. ... Det gikk raskt..! ... Når dama må sprengtisse høres det ekkelt ut, da hun kan tømme blæra MYE raskere enn en mann, slik at det høres ut som en dusj. Jeg er også dypt skuffet over at jenter ikke nødvendigvis har noen naturlig "stråle" som gutter har. I min drømmeverden skulle jenter SILDRET en tynn stråle. ... SplooososhloshloloshSHHHHHhhhhhhohwosh... Nei. Tsssssssssssssssssssss...s... Ja takk gud, husk på det neste restart..! ... Analsex uten grundig forhåndsrengjøring er heller ikke spesielt koselig. Ny tråd for hygiene ved, før og etter analsex anyone? 3 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hadde følt meg langt tryggere på å kjøre litt anal og analingus dersom hun først tømmer siloen. Og rengjør pittelitt etterpå, selvfølgelig. Jeg hadde gitt hun driteforbud på tre dager før jeg hadde kjørt anal hvis jeg var bevisst på at hun hadde hatt avføring. Tanken på å treffe bæsj med penisen... Not rly my thing. Da har du desverre en mye større sannsynlighet for å få nettopp bæsj på penis. Det er ikke slik ting fungerer; bæsjen blir bare liggende i røret om personen ikke driter den ut. Lar du damen drite for så å rengjøre skikkelig, så har du noen timer å gå på. 5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg syntes det er deilig og høre på at jenter tisser jeg 4 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Kommer an på om det er min mor eller en fin jente:) 2 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Lo godt når jeg så navnet på tråden, men hva er det trådstarter egentlig har trodd om jenter i sine yngre dager? At de aldri tisset? Jeg skjønner ikke hvordan det kan være noe eklere enn å høre på at en annen mann gjør det... men mindre hun krever cunilingus samtidig eller rett etterpå Lenke til kommentar
Skoakim Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hah, gøy med slike tråder man kjenner seg igjen i! Takler heller den lyden! F.eks. her hjemme, kan moren min høres godt i gangen/på badet ved sidenav osv, så vanskelig å unngå.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Kona mi pisser på meg i dusjen og jeg pisser på henne Syntes at det er deilig jeg 6 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kona mi pisser på meg i dusjen og jeg pisser på henne Syntes at det er deilig jeg Urin er heldigvis sterilt, og dusjen er definitivt stedet å gjøre det, men... hvorfor? Er det kanskje fordi det er frigjørende å bryte et tabu f.eks? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Følelsen av underkastelse og det å dele noe som krever mye tillit, en slags bekreftelse av deres intimitet til hverandre. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg føler med deg OP! Alltid opplevd det samme sjæl, når jeg bodde på hybel satte jeg alltid på musikk når venniner gikk på do. (Tynne vegger) jenter kan tisse lenger enn gutter (?) Så ei på nettet, det var sikkert 5 meter Ja, fy faen! Var så heldig at jeg fikk se det live utafor et utested en gang. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Få deg jobb på sykehjem eller sykehus. Der blir du kjent med kroppsvæsker du ikke visste fantes før pasienten har dekket arbeidstøyet ditt med det. True story Lenke til kommentar
phydeaux Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Jeg hadde gitt hun driteforbud på tre dager før jeg hadde kjørt anal hvis jeg var bevisst på at hun hadde hatt avføring. Tanken på å treffe bæsj med penisen... Not rly my thing. Så tre dagers driteforbud fører til mindre sannsynlighet for at du treffer bajs med snoppen? Allerede poengtert av cuadro. Litt av en tråd forresten... Endret 20. januar 2012 av phydeaux Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ser jeg ei jente gå på do løper jeg vekk, gjemmer meg under dyna og fornekter det hele. Ontopic: Det er vel ytterst få som liker lyden av det, eller noe relatert til avføring i det hele tatt. Noen tolererer det bare bedre enn andre, det vil nok du også gjøre etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg