Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekkelt å høre på at jenter tisser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter fiser og bæsjer normalt sett ikke. Det er først når kommer inn i helsetjenestene(sykehjem, avlastninger, sykehus etc) at de får den egenskapen. Når jenter er friske, fiser eller bæsjer de ikke. Så enkelt og greit er det.

Noen jenter tisser, men det er bare unntaksvis.

Javel så fint da :)

Postet av anonym: 336c4861de10bf561eba172d3ea1b878

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke brydd meg mindre verken den eller den andre veien tror jeg.

Så hvis kjerringen sitter på dassen og spruter ut diaré mens fiselydene sprenger som russiske håndgranater, så hadde ikke du gjort deg noen grumse tanker som "det blir ihvertfall ikke anal i kveld"?

edit: quote.

Endret av Adulf Ordtitter
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde følt meg langt tryggere på å kjøre litt anal og analingus dersom hun først tømmer siloen. Og rengjør pittelitt etterpå, selvfølgelig. :)

Jeg hadde gitt hun driteforbud på tre dager før jeg hadde kjørt anal hvis jeg var bevisst på at hun hadde hatt avføring. Tanken på å treffe bæsj med penisen... Not rly my thing.

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

Ekkelt å høre på at jenter tisser --> Analsex.

...

Det gikk raskt..!

...

Når dama må sprengtisse høres det ekkelt ut, da hun kan tømme blæra MYE raskere enn en mann, slik at det høres ut som en dusj.

Jeg er også dypt skuffet over at jenter ikke nødvendigvis har noen naturlig "stråle" som gutter har.

I min drømmeverden skulle jenter SILDRET en tynn stråle.

...

SplooososhloshloloshSHHHHHhhhhhhohwosh... Nei.

Tsssssssssssssssssssss...s... Ja takk gud, husk på det neste restart..!

...

Analsex uten grundig forhåndsrengjøring er heller ikke spesielt koselig.

Ny tråd for hygiene ved, før og etter analsex anyone? :D

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde følt meg langt tryggere på å kjøre litt anal og analingus dersom hun først tømmer siloen. Og rengjør pittelitt etterpå, selvfølgelig. :)

Jeg hadde gitt hun driteforbud på tre dager før jeg hadde kjørt anal hvis jeg var bevisst på at hun hadde hatt avføring. Tanken på å treffe bæsj med penisen... Not rly my thing.

Da har du desverre en mye større sannsynlighet for å få nettopp bæsj på penis. Det er ikke slik ting fungerer; bæsjen blir bare liggende i røret om personen ikke driter den ut. Lar du damen drite for så å rengjøre skikkelig, så har du noen timer å gå på.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Lo godt når jeg så navnet på tråden, men hva er det trådstarter egentlig har trodd om jenter i sine yngre dager? At de aldri tisset? Jeg skjønner ikke hvordan det kan være noe eklere enn å høre på at en annen mann gjør det... men mindre hun krever cunilingus samtidig eller rett etterpå :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg føler med deg OP! Alltid opplevd det samme sjæl, når jeg bodde på hybel satte jeg alltid på musikk når venniner gikk på do. (Tynne vegger)

jenter kan tisse lenger enn gutter (?)

Så ei på nettet, det var sikkert 5 meter :ph34r:

Ja, fy faen! Var så heldig at jeg fikk se det live utafor et utested en gang.

Lenke til kommentar

Så tre dagers driteforbud fører til mindre sannsynlighet for at du treffer bajs med snoppen?

Allerede poengtert av cuadro.

Litt av en tråd forresten... :thumbup:

Endret av phydeaux
Lenke til kommentar

Ser jeg ei jente gå på do løper jeg vekk, gjemmer meg under dyna og fornekter det hele.

Ontopic: Det er vel ytterst få som liker lyden av det, eller noe relatert til avføring i det hele tatt. Noen tolererer det bare bedre enn andre, det vil nok du også gjøre etterhvert.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...