smort1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Fargetoner! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Et stilig 'harmonisk' motiv Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Et stilig 'harmonisk' motiv Takker Torhild! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg liker motivet og fargene men syntes kanskje bakgrunnen er litt for lys og jeg anstrenger meg litt når jeg ser nå de svarte notene foran. kanskje en mørkere og mer fargerik bakgrunn kunne forbedret? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg liker motivet og fargene men syntes kanskje bakgrunnen er litt for lys og jeg anstrenger meg litt når jeg ser nå de svarte notene foran. kanskje en mørkere og mer fargerik bakgrunn kunne forbedret? TAkker b3ta! Hadde nok håpet å rekke opp litt før mens himmelen var blå, men kom en liten halvtime forseint! Ikke hver dag jeg er i Bergen, men neste gang...... Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Stilig tittel og godt sett!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 Stilig tittel og godt sett!! Takker fotogigen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg