Sitronen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) HEY Jeg lurer på om det er noen som kan anbefale et godt hovedkort, som ikke trenges å byttes etter en kort stund. jeg har tenkt å gi en pris 1,5k til 1,7k. gjerne billigere. Det skal være Intel som jeg nevner i Emnetittelen. Jeg skal bruke det til Spill, Programmering, Flash, (Adobe Produkter) _______________________________________ Tusen takk for alle forslag på forhånd. Endret 7. januar 2012 av Sitronen Lenke til kommentar
Sitronen Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Hvordan er det med GIGABYTE sine HK om dage? er det noen bra der eller? # Takk for forslaget Endret 7. januar 2012 av Sitronen Lenke til kommentar
Sitronen Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Hei, jeg har kikket litt, og funnet dette HK ASUS P8P67 DELUXE B3 og dette ASUS P8Z68 Deluxe Hva er forskjellen og hvilket er best. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) nr. 2 kan bruke integrert skjermkort som er i prosessoren, og Intel SRT (SSD caching) du kan jo spørre deg selv om du trenger de ekstra portene som er bak og USB 3 greia til å ha foran på deluxe modellene selv synes jeg det holder med de på Asus P8Z68-V og P8Z68-V PRO Edit: spesielle funksjoner for deluxe versjonene er vel ekstra USB, bluetooth og 2 stk nettverkskort Endret 8. januar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Bluetooth får du på standard P8Z68-V Egentlig er ikke DELUXE-utgaven særlig imponerende, du får kraftigere strømforsyning, men det meste er rimelig unødvendig siden PRO og standard tilbyr mer enn nok av alt du trenger i utgangspunktet. Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Er i samme båt som trådstarter og har sett litt på de samme hovedkortene. Tenker på å kjøre 2x Corsair Performance Pro 128GB i RAID 0. Er det noe spesielt å tenke på da? Er det noen forskjell i RAID kontrollere på de dyre og billige modellene eller Asus/Gigabyte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå