EndreAnd Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei, jeg trenger hjelp meg pluginen iChat! får til at alle er [ADMIN] men klarer ikke å få til at bare noen er admin! config.yml: handle-me: true date-format: HH:mm:ss message-format: '+iname: +message' me-format: '* +name +message' iname-format: '[&3TzE&7] +displayname' variables.yml: # iChat Variable Config # This is now the only method for defining variables users: Drakia: prefix: '&e' groups: Admin: prefix: '&1[&3Admin&1]&2' suffix: '&4' Default: prefix: '' suffix: '' world: users: Drakia: prefix: '&a' Takker på forhånd! Lenke til kommentar
42 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 I hvilken sammenheng bruker du pluginen? Minecraft...? Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 11. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2012 ja, bruker foressten Multicraft så er et annet system Lenke til kommentar
42 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Bruker Multicraft selv, og har noen problemer med Ranks, chat osv. Men jeg bruker ikke iChat... Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Håper virkelig noen kan hjelpe oss med dette Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Tror du må putte noe sånn som dette i permission filen ichat.prefix.admin, ichat.prefix.[annen-gruppe]... etc... Endret 13. januar 2012 av bigggan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå