anonym1122 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg har et problem med den nye TV-en jeg akkurat har kjøpt fra SHARP (se overskrift). Den er koblet opp til en PS3 med HDMI, en wii med scart og opp til koaksialkabelen (kabel-tv kabel). Kabel-tv'en er fra canal digital med grunnpakken. Når jeg slo den på valgte jeg språk (norsk), land (Norge), teletekst (vest) og om jeg ville skanne krypterte (ja). Etter det trykket jeg bare på fortsett. Da kom det opp først opp om jeg var kabel eller parabol (kanal) og deretter kom det opp et kanal-skan-valg. Der trykket jeg ikke på noe. Da skannet den igjennom og fant kanaler. Så kom NRK opp. Så langt var alt fint, men da jeg prøvde å bla oppover til TV2, TV Norge, Animal Planet osv. , så sto det bare kryptert innhold og resten av skjermen var svart. Jeg har prøvd masse forskjellig kanal-søk innstillinger til ingen nytte, og nå trenger jeg virkelig hjelp! Er det noe jeg gjør galt? NRK 1, 2, 3 (HD og analog) funket jo fint! BLIR SUPERGLAD FOR SVAR, OG PÅ FORHÅND, TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå