BlackBullet Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jeg lurer på om dette kabinettet er bra. Siden jeg skal ha nvidia grafikk kort, syntes jeg det passet ganske bra! Men på netshop står det at GeForce er Asus, på Nvidia sin nettside står det at det er Nvidia sine grafikk kort. Jeg er forvirret! er GeForce Nvidia, eller Asus? Kabinettet: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Kabinetter/Midi-tower/Cooler-Master/Cooler-Master-Midi-Tower-NV-690-II-Adv-ATX-m-ATX,-Nvidia-Certified-Ed-50335-p0000178524.aspx Endret 7. januar 2012 av BlackBullet Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er Nvidia GeForce. Asus lager kort med Nvidia-brikkesett, det gjør også EVGA, Gigabyte med fler. Bra kabinett det der, personlig foretrekker jeg big tower... 1 Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Takk for svar! :-) Skal sjekke litt med Big Tower. Har blitt anbefalt Midi Tower. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Takk for svar! :-) Skal sjekke litt med Big Tower. Har blitt anbefalt Midi Tower. Med mindre du har behov for et bigtower ville jeg gått for midtower, langt mer praktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå