Valavanis Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Frossent tjern Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Et litt sånn kaldt rustikt preg over bildet, vet ikke om det var tilsiktet eller ei. Utsnittet er greit nok, men mulig med et lite kutt nede kanskje.. ! Inntrykket er at det hele virker litt flatt, mulig det har noe med lys/farger å gjøre her. Velkommen på Bildekritikken forresten... Lenke til kommentar
Valavanis Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Et litt sånn kaldt rustikt preg over bildet, vet ikke om det var tilsiktet eller ei. Utsnittet er greit nok, men mulig med et lite kutt nede kanskje.. ! Inntrykket er at det hele virker litt flatt, mulig det har noe med lys/farger å gjøre her. Velkommen på Bildekritikken forresten... Uttrykket i bildet er helt tilsiktet og ønsket. Takk for kommentaren og velkomsthilsen Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fint bilde, velkommen hit... Lenke til kommentar
Valavanis Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Fint bilde, velkommen hit... Takk, takk Lenke til kommentar
DrSnap Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Flott hdr bilde. Det står at du ønsker tips på hva som trekker bildet opp. Du kan teste å trekke eksponeringen ørlite opp i ps eler lr. Om du har brukt photomatix, hva sto light smoothing på? Mulig du kan dra den et hakk til oppover også, litt mindre grunge. Det er jo helt klart smak og behag.-Bare mine to kronur... Endret 8. januar 2012 av DrSnap Lenke til kommentar
Valavanis Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Flott hdr bilde.Det står at du ønsker tips på hva som trekker bildet opp.Du kan teste å trekke eksponeringen ørlite opp i ps eler lr.Om du har brukt photomatix, hva sto light smoothing på?Mulig du kan dra den et hakk til oppover også, litt mindre grunge.Det er jo helt klart smak og behag.-Bare mine to kronur... Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding. Jeg bruker ikke photomatix da jeg tilstreber en "naturlig" look og synes det er vanskelig der. Bruker cs5 hele veien. Jeg skal se litt på det du nevner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg