Gå til innhold

Feilbeskjed på Canon 40D

Anbefalte innlegg

Takkar!

Eg tenkjer det ligg nok på rundt 14000 eksponeringar. Dersom denne vart nullstilt ved byting av lukkar, er det nok ein del meir...

Eg skal høyra om me har kvittering på reparasjonen. Garantiar og reklamasjon er jo ikkje det same. Garantiar kjem i tillegg til den lovfesta reklamasjonsretten. Eg reknar med at reklamasjonsfristen på ein reparasjon er like lenge som kameradelen hadde i utgangspunktet.

Har funne ut at kameraet er 3,5 år gamalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kven tar eg kontakt med for å få ordna dette? Eg kjøpte jo brukt. Berre går eg innom ein fotobutikk og ber dei senda det vidare? Kva trur du dette vil kosta? Ta utgangspunkt i at lukkaren må skiftast/reparerast.

Har selv en 40D som fikk error6 , de skulle ha 4600,- hos serviceproffen og det gikk ikke på garantien....de sier det er fuktskade. Har aldri hatt kamera ute i fuktig vær. Veldig surt. Har tenkt å ta det videre..

Lenke til kommentar

Har funne ut at kameraet er 3,5 år gamalt.

Canon har ikke satt noen grense for antall lukkersykluser, men gjense oppfattelse er ca 50.000 sykluser på 40D, har kameraet brukt langt under det antallet burde du få reparert kameraet på garantien, normalt har man 5 års rettigheter, men tror at lukkeren ansees som en slitedel, så er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

Eg hugsar frå grunnleggjande juridisk metode at sjølv om eit kamera er forventa å vara lenger enn 5 år, så kan ein ikkje forventa utastte delar som beveg seg mykje, elektronikk etc skal vara like lenge. Lukkarsystemet kan ein jo trygts seia inneheld ting som er i rørsle.

Men, som sagt, det er kjøpt og reparert i USA. Eg er redd Serviceproffen vil ta ein del for reparasjonen, og eg er berre ein fattsleg student :p Hadde eg fått det dekka av den amerikanske garantien, det er kanskje ein garanti på reparasjonen, så kunne eg jo sendt det der..

edit: har sendt ein e-post til Serviceproffen der eg spør kor mykje dei ville forventa å ta dersom dei må skifta ut lukkaren. Det vert jo berre eit omtrentleg anslag. Eg tippar og håpar at utskifting at lukkaren er verste tilfelle her, og ser på prisen dei kjem med som det dyraste eg må betala - som ei retningslinje, då.

Endret av kjikvadrat
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vart sendt inn til Serviceproffen. Lukkaren måtte bytast = 2000 schpenn.. Litt kjipt..

Somme ville kanskje sagt at eg burde kjøpa nytt kamera, men eg liker 40D-en min. +, dersom eg skulle oppgradert, trur eg det hadde blitt ein 5D mkII pga suveren ISO-handsaming.

Uansett, på veg tilbake til meg no. Satsar på alt er i orden.

thumbup.gif

Lenke til kommentar
Lukkaren måtte bytast = 2000 schpenn

Det er tusen/femtenhunder under det du må gi for et brukt 40D og da vet du heller ikke hvor lang tid det tar før lukkeren må byttes ut på det også, nå har du et kamera i det minste som du kjenner statusen på, samt at du har 6måneders ? reparasjons-garanti.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...