Rianna Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Vet ikke helt om det er riktig å legge dette innlegget under "mobiltelefoner"..men men... Jeg har en samsung s300m..fulgte med en value check fra mobilehits der..men jeg får ikke registrert meg. Noen som har hatt samme problem og/eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
3650 Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg hadde det samme problemet med min T100! mvh. 3650 Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Fikk faktisk svar i dag..på mailen jeg sendte i dag til mobilehits. Dette var svaret: Hej, Samsung skickar IMEI-nummer till oss, och vi aktiverar dem i vårt system. Det verkar dock som om det inte har fungerat särskilt bra i sommar, och vi kommer att försöka utreda vad som har hänt tillsammans med dem. Den 1/8 fick vi 7000 nummer från Samsung, den 11/8 ytterligare 6000 och den 12/8 10000, så det kan funka om du provar igen. Skicka annars ditt IMEI-nummer till oss så kan vi registrera det. Med vänliga hälsningar, Mobilehits support Da kan det jo ta litt tid før en får registrert seg ja... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 siden ligger da klar på wapmenyen inni mobilen, du bare går inn, der er alt gratis, bare å laste ned.ikke noe problem. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 En må registrere seg for å få 25 gratis ringesignaler (da får en velge fra de som en ellers måtte betalt for)..men det gjelder kun de som har fått med en value check. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jeg har v200 og fikk med en sjekk, men tungvint. jeg bare gikk inn på adressa i wap, og det sto "free downloads" bare prøv! Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Ja..det er noen ringelyder som er gratis hvis du kobler opp via bokmerket. Men checken er på 25 downloads fra der det står "log in"...skjønner? De du nevner er gratis uansett de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå