Gå til innhold

Betale med mobil på steam?

Anbefalte innlegg

Vell, det har seg sånn at jeg har i det siste brukt veldig mye penger på kortet mitt på nettop Steam-spill. Derimot, har jeg en haug med penger på mobilen, som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på. Derfor lurer jeg på om jeg kan betale Steam spill med mobil? I så fall hvilken betalings-metode må jeg bruke for og betale med mobil?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke til noen tjenester som tilbyr det, men kanskje du kan "betale" en tjeneste som Paypal el.l. (virket ikke som om de støttet det) m/mobilen så får du de samme verdiene på en konto, som du deretter kan bruke til å kjøpe fra Steam eller overføre først til PayPal og deretter betale med PayPal. Er litt triksing og tviler ærling talt på at det fungerer, men du kan jo sjekke litt rundt. Du kan også fylle på PayPal med kort kjøpt på Narvesen, så kanksje det kan hjelpe på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til noen tjenester som tilbyr det, men kanskje du kan "betale" en tjeneste som Paypal el.l. (virket ikke som om de støttet det) m/mobilen så får du de samme verdiene på en konto, som du deretter kan bruke til å kjøpe fra Steam eller overføre først til PayPal og deretter betale med PayPal. Er litt triksing og tviler ærling talt på at det fungerer, men du kan jo sjekke litt rundt. Du kan også fylle på PayPal med kort kjøpt på Narvesen, så kanksje det kan hjelpe på en eller annen måte.

På PayPal sine nettsider står det at det går ann og betale via mobil, men når jeg skal kjøpe spillet har jeg to alternativer: Kredittkort, eller gå i banken (and some shit like that). Noen som har erfaringer med dette? Hva må jeg gå på for og kunne betale via mobil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...