pavllion Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Hva er gale med pc min? Det er veldig veldig merkelig. Jeg holder på å vise et program som heter Phonemypc til mine venner. Selfølgelig har jeg en lillebror som tar ned fanene på google chrome. Jeg slår pcen min av for å gjøre sånn at han ikke skal tulle på pcen min. Jeg slår den av via phonemypc. Da jeg har slått den av går jeg ned og tar den på igjen. Da jeg tar den på igjen. Starter windows, og tar veldig lang tid i oppstarten. Plutselig får jeg 1 sek bluescreen som er umulig å se. Jeg slår den på igjen og får boot0: Test Boot0: error. Jeg har prøvd å fikse maskinen med installerings disken. Windows 7 home 64bit. Jeg får en feilmelding at det er feil OS-disk som er installert på disken. Hva er det som har skjedd! Jeg er ganske sur fordi jeg har filer på pcen som trengs til skolen. Veldig merkelig. Har aldri vært ute for dette før.. Takk Endret 7. januar 2012 av pavllion Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva er gale med pc min? Det er veldig veldig merkelig. Jeg holder på å vise et program som heter Phonemypc til mine venner. Selfølgelig har jeg en lillebror som tar ned fanene på google chrome. Jeg slår pcen min av for å gjøre sånn at han ikke skal tulle på pcen min. Jeg slår den av via phonemypc. Da jeg har slått den av går jeg ned og tar den på igjen. Da jeg tar den på igjen. Starter windows, og tar veldig lang tid i oppstarten. Plutselig får jeg 1 sek bluescreen som er umulig å se. Jeg slår den på igjen og får boot0: Test Boot0: error. Jeg har prøvd å fikse maskinen med installerings disken. Windows 7 home 64bit. Jeg får en feilmelding at det er feil OS-disk som er installert på disken. Hva er det som har skjedd! Jeg er ganske sur fordi jeg har filer på pcen som trengs til skolen. Veldig merkelig. Har aldri vært ute for dette før.. Takk Begynn med å koble av alt ekstrautstyr "USB", mus og tastatur kan selvsagt bli stående. Start maskinen på nytt, etterpå. Høres ut som noen driverkonflikter, Phonemypc har jeg ikke hørt om og jeg regner med at du har sjekket at det er trygt å bruke :-) Lykke til! Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Hva er gale med pc min? Det er veldig veldig merkelig. Jeg holder på å vise et program som heter Phonemypc til mine venner. Selfølgelig har jeg en lillebror som tar ned fanene på google chrome. Jeg slår pcen min av for å gjøre sånn at han ikke skal tulle på pcen min. Jeg slår den av via phonemypc. Da jeg har slått den av går jeg ned og tar den på igjen. Da jeg tar den på igjen. Starter windows, og tar veldig lang tid i oppstarten. Plutselig får jeg 1 sek bluescreen som er umulig å se. Jeg slår den på igjen og får boot0: Test Boot0: error. Jeg har prøvd å fikse maskinen med installerings disken. Windows 7 home 64bit. Jeg får en feilmelding at det er feil OS-disk som er installert på disken. Hva er det som har skjedd! Jeg er ganske sur fordi jeg har filer på pcen som trengs til skolen. Veldig merkelig. Har aldri vært ute for dette før.. Takk Begynn med å koble av alt ekstrautstyr "USB", mus og tastatur kan selvsagt bli stående. Start maskinen på nytt, etterpå. Høres ut som noen driverkonflikter, Phonemypc har jeg ikke hørt om og jeg regner med at du har sjekket at det er trygt å bruke :-) Lykke til! Det skjedde ikke noe. Jeg har installert windows 7 på nytt. Da var ikke noe jeg trengte på SSD'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå