SuperMorten Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Vurderer sterkt å kjøpe meg en Powerbook 15" men er veldig i tvil om dette blir en fullgod erstatter til pc. Det mest elementere som musikkprog, word, email leser o.l. følger jo med, men hva finnes av f.eks peer to peer programmer? Finnes det en kazaa versjon for Mac? Og har Mac en erstatter for f.eks msn? Lenke til kommentar
F4en Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Det er ingen kazaa port til mac (så vidt jeg vet) men du vil heller ikke ha noe nytte av kazaa nettverket da det ikke finnes mac filer der. De to beste p2p tjenestene å bruke er uansett plattform; Direct Connect og eDonkey2K. Du har et større utvalg eDonkey klienter til mac men den beste er mlDonkey. Dette er en commandline basert opensource browser men det finnes et hav av GUIer/interfaces til denne. Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvis du i såfall "må" bruke kazaa for å f.eks finne et stort utvalg av musikk og film, så kan du jo bruke virtual pc og kjøre kazaa der ;-) Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Denne tråden hører vel egentlig hjemme på Macforumet. Poisoned er en "Kazaa" klient til Mac. Den virker vel ikke like bra som Kazaa. Ellers finnes det Direct Connect Hubber til Mac. Jeg bruker selv Carracho som jeg synes er det beste. Da vet man hva man får. Mener du msn messenger? Messenger finnes til Mac også. Versjonen som fås til Mac støtter ikke audio og video. Det finne også andre klienter som Proteus og Fire hvor man kan bruke msn, icq, jabber etc samtidig ( Lignende Trillian og Miranda på PC) På VersionTracker finner du det meste av programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå