Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelpe meg å finne vinterdekk?

RuneON

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger 4 rimelige, men gode vinterdekk. Jeg vet dette er vanskelig, men jeg må prøve. Jeg har noen alternativer:

Nokian W+

Continental WinterContact TS 830

Nokian WR D3

Continental WinterContact TS 830P

Falken HS-439

Jeg har egentlig kun 2000,- til dette, men hvis jeg må kan jeg gå litt opp i pris.

Noen tanker om alternativene mine. Evt. andre muligheter?

Alle svar mottas med takk :)

Edit: 195/65 - 15

Endret av RuneON
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom du vil ha gode vinterdekk, må du velge noen som er laget for nordiske forhold, som Conti VikingContact 5 eller Nokian Hakka R.

Lenke til kommentar

Dersom du vil ha gode vinterdekk, må du velge noen som er laget for nordiske forhold, som Conti VikingContact 5 eller Nokian Hakka R.

Nå er det sånn at det har jeg ikke råd til. Jeg vet det er BEST, men det jeg lurer på er hva er best i min prisklasse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Tror ikke du får mange erfaringer på dekkene du linker til, ikke mange kjører på disse i Norge. Her har du eksempler på bedre dekk: http://www.johsbjerke.no/ny/produkter/dekk/dekksok/Piggfritt/195/65/15/

Du sier at du kan gå litt opp i pris, og som du ser er det ikke sååå stor forskjell på prisen på Kuhmo til Hakka R. Du sier ikke noe om hvor du bor, hva slags føre du kjører på, eller hvor mye du kjører, men jeg må vel si at vinterdekkene er feil sted å spare penger.

Lenke til kommentar

Tror ikke du får mange erfaringer på dekkene du linker til, ikke mange kjører på disse i Norge. Her har du eksempler på bedre dekk: http://www.johsbjerke.no/ny/produkter/dekk/dekksok/Piggfritt/195/65/15/

Du sier at du kan gå litt opp i pris, og som du ser er det ikke sååå stor forskjell på prisen på Kuhmo til Hakka R. Du sier ikke noe om hvor du bor, hva slags føre du kjører på, eller hvor mye du kjører, men jeg må vel si at vinterdekkene er feil sted å spare penger.

Ja forslag mottas med takk. Jeg bor i Bergen, altså: Slaps, is, vått og en sjelden gang snø.

Jeg liker x-ice 2 godt. Prisen du linker til KAN gå. Jeg trenger ikke montering, så mulig det blir noen kroner billigere. Sender disse?

Edit: Ser nbå at det stod Eks. Montering.

Endret av RuneON
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...