rasmuz110 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Vell, jeg lurer rett og slett om jeg har god nok pc til og spille Skyrim, Battlefield 3 og Just Cause 2. Jeg har en lokal disk med 405 gb (har 305 gb ledig), mens et Recovery disk med 19,2 gb (har 2,88 gb ledig). Jeg har en del prossesorer. Blant annet; VaulvtSc, SamSs, KeyIso, idsvc, EFS, AxUbstSV, PlugPlay, DcomLaunch etc. Prossesor-bruken min er i mellom 12-15 %. Data-merket mitt er Compac. Jeg vet desverre ikke en shit, om kas type det er. Har nettop tatt en test på Speedtest.net Her er resultatet: Takk for svar! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det du ramser opp som "prosessorer" er antakelig prosesser, altså programmer/filer som kjører på maskinen din. Hvis du er på windows, prøv å kjøre dxdiag for å finne ut hva du har (windowstast+r, skriv dxdiag i tekstboksen og trykk enter). Processor og memory på første fane som kommer opp er hvilken prosessor og hvor mye ram du har. På display-fanen finner du ut hvilket skjermkort du har. Så kan du sammenlikne med systemkravene til BF3 som du finner med et google søk. Nettet ditt ser dog ut til å være alt for treigt til å ha en god opplevelse online. 3 Lenke til kommentar
rasmuz110 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Det du ramser opp som "prosessorer" er antakelig prosesser, altså programmer/filer som kjører på maskinen din. Hvis du er på windows, prøv å kjøre dxdiag for å finne ut hva du har (windowstast+r, skriv dxdiag i tekstboksen og trykk enter). Processor og memory på første fane som kommer opp er hvilken prosessor og hvor mye ram du har. På display-fanen finner du ut hvilket skjermkort du har. Så kan du sammenlikne med systemkravene til BF3 som du finner med et google søk. Nettet ditt ser dog ut til å være alt for treigt til å ha en god opplevelse online. Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Glem det Endret 7. januar 2012 av Gurre Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Vell, jeg lurer rett og slett om jeg har god nok pc til og spille Skyrim, Battlefield 3 og Just Cause 2. Jeg har en lokal disk med 405 gb (har 305 gb ledig), mens et Recovery disk med 19,2 gb (har 2,88 gb ledig). Jeg har en del prossesorer. Blant annet; VaulvtSc, SamSs, KeyIso, idsvc, EFS, AxUbstSV, PlugPlay, DcomLaunch etc. Prossesor-bruken min er i mellom 12-15 %. Data-merket mitt er Compac. Jeg vet desverre ikke en shit, om kas type det er. Har nettop tatt en test på Speedtest.net Her er resultatet: Takk for svar! Forsøk denne nettsiden: www.systemrequirementslab.com Velg spillet du vil spille fra listen,så tester nettsiden din pc opp i mot systemkrav,og gir en pekepinn på en skala hvordan du ligger an.Gjorde dette med Skyrim,og lå noe over min kravene.Spillet fungerer ok på min pc,ikke 100% optimalt men helt greit. Nettsiden tester da om du har godt nok grafikkort,prossessorhastighet,ram osv,utifra spillprodusentens specs. Endret 10. januar 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå