Bruttulf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei , jeg har ett spørsmål. klarer dette korte http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639513 å kjøre bf3 på ultra mens du kjører fraps? ikke cossfire , men bare ett singel jeg tror jeg skal vente på 7k serien til amd? er det lurt? Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei. Klarer gjør den nok kanskje, men du vil havne på rundt 30 fps etter hva som står i denne testen. Slå av noen ekstrafunksjoner så kommer nok fps til å øke noe. Kommer jo i tillegg an på hvilke andre komponenter pc'en din består av. Men hvorfor da ikke likevel vente? 7970 er jo antydet å komme førstkommende mandag. Q Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Skru av MSAA, sett alt på high unntatt teksturer, SSAO istedet for HBAO, så havner du nok på 60 fps smooth med nyyydelig grafikk. Forskjellen på Medium og Ultra i BF3 er egentlig vanskelig å se med mindre du faktisk ser på stillbilder. 1 Lenke til kommentar
Akando Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvis dette kortet kan klare det med 60fps? Hvorfor ligger da 7970 på rundt 60fps i alle tester på nettet nå? Skal det ikke være langt bedre? Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvis dette kortet kan klare det med 60fps? Hvorfor ligger da 7970 på rundt 60fps i alle tester på nettet nå? Skal det ikke være langt bedre? Read again. Man må selvfølgelig stille ned detaljene. Lenke til kommentar
lals Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 trodde at fraps ikke brukte så mye GPU, men utrolig mye CPU kraft.. stemmer ikke det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 trodde at fraps ikke brukte så mye GPU, men utrolig mye CPU kraft.. stemmer ikke det? cpu og lagring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå