Ratleto Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Takk for hyggelig treff folkens. Ikke så verst med 8 stk idag. For min del var det en finere gåtur enn fototur. Men sånn må man regne med en gang i blant. Snøen har ikke dekket alt av vegetasjon enda 184 Farlig skog med dyrespor Anders ute i dypsnøen (vel... han står på knærne egentlig da) Abstrakt skog S for ski Utsikten på toppen er flott - hadde det ikke vært for disse digre greiene her Endret 7. januar 2012 av Ratleto 2 Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Endret 7. januar 2012 av Neotetra 2 Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hm får ikke inn Flickr bildene så det blir bare lenken. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Her er hvordan du gjør det: Gå til bildet du vil legge inn, velg "Share". Velg "Medium 500". Velg "BBCode". Kopier teksten i vinduet. Lim inn her på forumet, og vips så ligger bildet her med tittel og link og det hele. Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Her er hvordan du gjør det: Gå til bildet du vil legge inn, velg "Share". Velg "Medium 500". Velg "BBCode". Kopier teksten i vinduet. Lim inn her på forumet, og vips så ligger bildet her med tittel og link og det hele. Takk jeg er helt noob Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Takk alle for idag! Virkeligen en hyggelig tur, men jeg tok kun 14(!) bilder! Her er 4 av de 6 jeg valgte å beholde. 1 Lenke til kommentar
andycam Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei og takk for en fin tur. Her er mitt bidrag. 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Hei og takk for fin skogtur! Jeg synes dere har tatt mange fine bilder. Helenas bilde nr 2 er min favoritt så langt! Jeg tok litt flere bilder enn deg, Helena. Her er noen: 1. Kongler i snø 2. Plog 3. Skjerm 4. Aketur 5. Reven har rasket over isen 6. Footloose and photographing 7. Ikke zoomet forbi 8. Den lille faretussa ligger på lur Endret 7. januar 2012 av Linepusle 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Her er hvordan du gjør det: Gå til bildet du vil legge inn, velg "Share". Velg "Medium 500". Velg "BBCode". Kopier teksten i vinduet. Lim inn her på forumet, og vips så ligger bildet her med tittel og link og det hele. Takk jeg er helt noob Bildet av konglene og kjettingen er knallfine! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Fine bilder alle sammen! Linepusle, jeg lo når jeg så nr. 8! Godt "sett". Flotte farger i alle dine bilder. Neotetra, så mange spennende detaljer du fant. Liker spesielt kjettingen og is-bildene. Forresten, mine bilder nr 2 og 3 er tatt med det lille Powershot S95. Jeg blir alltid like overrasket over hvor god bildekvalitet det gir til tross for at det er så litet. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Takk for en fin tur under perfekte vinter betingelser. Her er noen av mine bilder. Hilsen, Hagen snøblind på stien trær studie The Lake Benk med utsikt trær2 Endret 8. januar 2012 av RambaZamba 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Mye snø i marka nå ja.....og ingen som tok bilde av "grindhuset mitt" - nedsnødd det kanskje. (Forøvrig mange gode bilder - og Snøblind av Hagen var forresten et veldig morsomt motiv) Endret 10. januar 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå