Bllink Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Bil: Audi A4 B5 96mod 1.8t Lim Kjørte langs en vei som gjekk rett fram, så kom det en bil ut i veien, og eg måtte bremse so all snøen på taket fauk ned på frontglaset. Kjørte inn på en bussoldeplass for å ta dette vekk. Og når eg satt meg inn igjen la eg merke til at kjørecomputeren fungerte ikkje lengre. Ser berre det øverste varsel greiene, at ei lyspære som ikkje fungera. Km igjen på tanken, drivstofforbruk - alt det er vekk, helt svart. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvor er ECU montert i denne bilen? Mellom frontruta og panseret midt mellom akslingene til vinduspusseren? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Engine Control Unit......datahjernen til bilen. Jeg vet at enkelte VAG biler har den montert mellom akslingene til vinduspussere, under et plastdeksel. Jeg lurer på om det er kommet vann i kontaktene.. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Så det kan være kortsluttning en plass mener du? Igår når dette først skjedde, så kunne jeg trykke inn testknappen for kjørecomputeren og då kom alle test symboler opp. Men nå kommer ikke den lengre. Minner litt om dårlig kontakt en plass og :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå