babelille Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei alle. Jeg har fortiden bredbånd fra Tiscali, men så skal jeg flytte snaet, og jeg har fremdeles bindingstid igjen. Men jeg har da egentlig lyst til å slippe å få ny bindingstid i mitt nye hus. Jeg kunne gjerne tenke meg å bli kvitt Tiscali. Noen forslag til hva jeg skal gjøre? Å bare si opp abbonementet vil gi ekstrakostnader jeg ikke vil ha. Har ikke sjekket om det er mulighet for bredbånd dit jeg flytter... Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Kjenner ikke detalj-jussen, men hvis du har kontrakt på bindingstid og leverandøren ikke vesentlig har misligholdt sine forpliktelser stiller du vel ganske svakt. Ønsker man fleksibiliteten til å kunne si opp når som helst må man betale for det, enten ved å tegne en avtale med høyre mnd-pris eller betale en sum for å løses fra avtalen. Synes ikke det er fair mot andre forbrukere å prøve å vri seg unna, all "snyting" slår før eller senere tilbake i form av høyere priser. Du kan jo likevel bytte leverandør når bindingstiden er gått ut.. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Vil foreslå å ta med deg abonnementet dit du flytter, hvis du har muligheten. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Tror du er "stuck" ja... Har selv Tiscali, men har fått gratis VDSL :smile: av Telenor (pleier å skrive Tele-H-or, men ikke nå), og bet. tiscalien uten å bruke den Se om du kan gjør en deal med de som flytter inn der du flytter ut ... si at du bet. halvparten eller noe dersom han overtar bindingstiden ... Bare en tanke (som jeg har tenkt selv)... ... ellers kan du overføre den til noen andre, men da blir det jo nye 12 mnd. EDIT: INNJLEGGET ER ENDRET!!!! Lenke til kommentar
plex- Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Første du bør sjekke er om det er bredbånd der du skal flytte. Mange av selskapene har en klausel om at hvis du flytter og de ikke kan levere der så slipper du unna. Kan de levere er det nok noe helt annet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Vil foreslå å ta med deg abonnementet dit du flytter, hvis du har muligheten. Da binder han seg for 12 nye mnd. med Tiscali Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå