Gå til innhold

Dress Hugo Boss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp svart dress ihvertfall, ta deg en tur til House of Singles, eller eventuelt Menswear, der får du dress for rundt 3000.- kr. Hugo Boss er overpriset så anbefaler deg å ikke kjøpe det.

 

hvorfor ikke svart dress? :D

Ja hugo er litt overpriset men, de er jo et godt merke å, varer lenge.

Fine/gode butikker i Trondheim er vertfall et godt tips og få ;)

Endret av Mizito
Lenke til kommentar

Ikke kjøp svart dress ihvertfall, ta deg en tur til House of Singles, eller eventuelt Menswear, der får du dress for rundt 3000.- kr. Hugo Boss er overpriset så anbefaler deg å ikke kjøpe det.

 

hvorfor ikke svart dress? :D

Ja hugo er litt overpriset men, de er jo et godt merke å, varer lenge.

Fine/gode butikker i Trondheim er vertfall et godt tips og få ;)

 

Fordi svart dress bare burde brukes til begravelser. Til andre annledninger er både mørkeblå og grå dress et bedre alternativ. Vanskelig å anbefale butikker når du ikke i førsteposten skrev hvor du bodde, men du kan jo skjekke disse trådene:

Kjøp av dress i trondheim

Kjøp av dress i Trondheim

Dress i Trondheim

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Ikke kjøp svart dress ihvertfall, ta deg en tur til House of Singles, eller eventuelt Menswear, der får du dress for rundt 3000.- kr. Hugo Boss er overpriset så anbefaler deg å ikke kjøpe det.

 

hvorfor ikke svart dress? :D

Ja hugo er litt overpriset men, de er jo et godt merke å, varer lenge.

Nei, det er ikke god kvalitet det er derfor det er overpriset...

Lenke til kommentar

Kjøpte en mørkegrå Hugo dress i mai 2011, har brukt den veldig ofte etter det og har enda ikke oppdaget noen form for slitasje.

 

Sitter forsåvidt også som et skudd (litt mer slim modell)

 

edit: Sammenlignet med Tiger dressene som lå rundt samme pris, så satt og så Hugo dressen bedre ut...men passform off-rack varierer jo veldig fra folk til folk. Jeg er 188 høy med atletisk kropsform)

Endret av cppdude
Lenke til kommentar

Sammenlignet med en Tigerdress er en dress fra Boss helt fin, men ingen av dem produserer dresser i god kvalitet.

 

Men likevel mer enn godt nok for de aller fleste. Selv har jeg flere Boss dresser og er godt fornøyd med de.

 

Du er godt fornøyd, fordi du ikke har prøvd noe bedre. Hvis du ikke bryr deg om kvalitet, bare gå for Boss du. :)

Lenke til kommentar

Sammenlignet med en Tigerdress er en dress fra Boss helt fin, men ingen av dem produserer dresser i god kvalitet.

 

Men likevel mer enn godt nok for de aller fleste. Selv har jeg flere Boss dresser og er godt fornøyd med de.

 

At det er godt nok for de fleste betyr fortsatt ikke at kvaliteten er god. Har selv en dress fra Boss, og selv om den har holdt seg helt fint er det helt klart at kvaliteten på den er ganske dårlig. Holdbarhet og kvalitet er ikke synonymt.

Lenke til kommentar

Sammenlignet med en Tigerdress er en dress fra Boss helt fin, men ingen av dem produserer dresser i god kvalitet.

 

Men likevel mer enn godt nok for de aller fleste. Selv har jeg flere Boss dresser og er godt fornøyd med de.

 

At det er godt nok for de fleste betyr fortsatt ikke at kvaliteten er god. Har selv en dress fra Boss, og selv om den har holdt seg helt fint er det helt klart at kvaliteten på den er ganske dårlig. Holdbarhet og kvalitet er ikke synonymt.

 

 

Hva skal til for å kunne kalle en dress "kvalitetsdress"? Snitt/passform eller holdbarhet? Personlig er jeg mer opptatt av at den sitter bra enn at den varer evig. Kunne selvsagt vært artig å legge lista høyere enn en Bossdress eller lignende, men så lenge kroppsstørrelse/fasongen "varierer noe" føler jeg det er litt waste... ;)

Lenke til kommentar

Igjen, holdbarhet og kvalitet er ikke synonymt. En dress kan godt holde et halvt århundre, men det vil fortsatt ikke være en kvalitetsdress om den er laget av polyester. Boss bruker ikke særlig gode stoffer, og de bruker heller ikke spesielt gode konstruksjonsmetoder. Som en kuriositet kan jeg nevne at de får dresser produsert på samme fabrikk som Dressmann, dog med noe bedre spesifikasjoner.

 

Edit: snitt har da forresten lite eller ingenting med kvalitet å gjøre.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Hvilke dressprodusenter lager kvalitetsdresser mener dere?

 

Søk litt selv. Som en start kan du ta en titt på dette, men det er langt fra en komplett liste.

 

 

Jeg er storfan av Frislid, men det er vel ikke det beste du får. Men jeg tror det er helt greit ift prisen i Norge.

 

Frislid lager ikke dresser i god kvalitet. Helt ok, og omtrent på samme nivå som Boss. Prisen er vel som regel lavere enn Boss, og følgelig er det som regel et bedre kjøp.

Lenke til kommentar

Ja, det var vel egentlig det jeg prøvde å si. Jeg vet jo at det finnes mange merker i Norge som lager dresser av bedre kvalitet, men da må man vel som regel også opp i pris. Og det er jo nettopp jeg liker av Frislid, fordi prisen passer veldig godt til hva jeg foretrekker å bruke på dresser og blazere.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...