tiktak Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei. Etter at jeg hadde solgt pcen min tenkte jeg å rulle i gang den gamle igjen. Jeg starta den opp, og først så lyste både tastaturet og musa, så det er liv der. Når jeg kom inn i windows, så virka ingen av delene. Starta den på nytt og alt var dødt. Det er ingen reaksjon, men første gangen så lyste begge deler. Jeg vet at panelet bak skal fungere fordi både internett blinker og lyden fungerer. Men jeg får ikke mus og tastatur til og fungere. Det er et problem.. Noen som vet hva som kan være galt?? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 har du prøvd å koble det i andre porter? har du prøvd sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
tiktak Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 har du prøvd å koble det i andre porter? har du prøvd sikkerhetsmodus? Ja, har prøvd alle portene.. Hvordan skal jeg klare og kjøre i sikkerhets-modus når ikke tastatur fungerer? ^^ Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 tipper det bare er windows som tuller. det kan godt hende du får valgt sikkerhetsmodus. trykk F8 mens du starter maskinen.hvis ikke det fungerer; bekreft at maskinen skjønner at den har tastatur tilkoblet ved å gå inn i BIOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå